کد خبر 200681
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

کمیل قاسمی مدرس اتحادیه جهانی کشتی شد

کمیل قاسمی مدرس اتحادیه جهانی کشتی شد

کمیل قاسمی دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک و جهان و پرافتخارترین سنگین وزن کشتی ایران به عنوان مدرس دوره‌های مربیگری اتحادیه جهانی کشتی انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ کمیل قاسمی سنگین وزن سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران و دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک و نقره جهان موفق به عنوان مدرس اتحادیه جهانی کشتی انتخاب شد.

کمیل قاسمی اولین گام را با حضور در کامبوج و دو سال مربیگری این تیم برداشت. وی پس از گذراندن دوره‌های مقدماتی، سال گذشته به دوره مربیگری در تایلند دعوت شد.

کمیل قاسمی در اینباره گفت: خوشحالم که می توانم تجربیاتم را با شرکت کنندگان در دوره‌های اتحادیه جهانی کشتی به اشتراک بگذارم. اتحادیه جهانی کشتی همواره به اعضای خود متعهد و نگران رشد و توسعه آن‌هاست. اتحادیه جهانی در راستای توسعه پایدار کشتی بر اساس استراتژی خود از سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۶ گام برمی‌دارد.

اتحادیه جهانی کشتی از موفقیت کمیل قاسمی در کامبوج نوشت و عنوان کرد: تخصص و مهارت قاسمی در این کشور به ثمر نشست و کامبوج در مسابقات جنوب شرق آسیا ۲۰۲۱ برای نخستین بار بهترین عملکرد خود را بر جای گذاشت و ۱۹ مدال را از آن خود کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha