کد خبر 200671
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان مطرح کرد؛

تربیت دانش آموز متعهد رسالت معلمان/ آموزگار هادی اندیشه و ذهن است

تربیت دانش آموز متعهد رسالت معلمان/ آموزگار هادی اندیشه و ذهن است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که تربیت دانش‌آموز متعهد رسالت اصلی معلم است، گفت: آموزگار هادی اندیشه و ذهن است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه سه شنبه در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه صدرای ولایت گرگان به مناسبت روز معلم اظهار کرد: خداوند مستقیم به خودش بارها معلمی را نسبت می‌دهد، «الرحمن علم القرآن» یا «علم الادم اسماً کل‌ها»، لذا تشکر از معلم تشکر از خدا است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: معلمی شغل انبیا است، معلم جایگاه هدایت‌گری انسان دارد و پیامبر (ص) به امیرالمومنین (ع) فرمود که اگر تو به اندازه آنچه که خورشید بر آن می تابد طلا داشته باشی و آن را انفاق کنی ثواب این کار به اندازه اینکه یک نفر را در طول عمرت هدایت کنی نیست.

وی با بیان اینکه معلم امام اندیشه است، گفت: در روایت داریم که انسان سه پدر و مادر دارد، اولی پدر و مادری هستند که وی را به دنیا می‌آورند، دوم معلم و سوم پدر و مادر همسر که باید احترام همه آنها را نگه داشت.

گرزین بیان کرد: هرکس احترام پدر و مادرش و جایگاه معلم را نگه دارد به مقام بزرگی خواهد رسید و خداوند به عمرش برکت می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه به معلمان خدا قوت گفته و از آنها تشکر می‌کنیم، گفت: دانش آموزان باید آرزویی که برای پدر و مادر خویش دارند را برای معلمان خود را داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha