کد خبر 200662
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

قاضی زاده هاشمی:

حمیدرضا الداغی جزء شهدا محسوب می‌شود

حمیدرضا الداغی جزء شهدا محسوب می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حمیدرضا الداغی عملا شهید حساب می‌شود اما حکم نهایی و رسمی از طریق دادگاه صالحه و توسط بنیاد شهید اعلام خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درخصوص حکم پرونده حمیدرضا الداغی که به علت دفاع از دو دختر نوجوان در سبزوار مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و درگذشت گفت: به طور کلی حکم شهادت افراد در موضوعات امر به معروف و نهی از منکر در دادگاه صالحه انجام خواهد شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: حمیدرضا الداغی عملا شهید حساب می‌شود اما حکم نهایی و رسمی از طریق دادگاه صالحه و توسط بنیاد شهید اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که شهید حمید رضا الداغی طبق اطلاعات‌ اعلامی از سوی نیروهای قضایی و امنیتی، توضیحات خانواده و ثبت دوربین های مدار بسته در محل وقوع جرم، ساعت ٢١ در یکی از معابر شهری سبزوار پس از آنکه تعرض کنندگان به دو دختر جوان را مورد تذکر لسانی قرار می‌دهد، به منظور دفاع از همشهریان خود وارد درگیری شده و پس از مورد آنکه به شدت مورد اصابت ضربات سلاح سرد قرار می‌گیرد به فیض شهادت نائل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha