کد خبر 200642
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷

استاندار گلستان خبر داد؛

آغاز به کار یکی از بزرگترین پروژه‌های خدماتی ایثارگران پس از 5 سال توقف در آینده نزدیک

آغاز به کار یکی از بزرگترین پروژه‌های خدماتی ایثارگران پس از 5 سال توقف در آینده نزدیک

استاندار گلستان از آغاز به کار یکی از بزرگترین پروژه‌های خدماتی پس از 5 سال توقف در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، علی محمد زنگانه استاندار گلستان در نشست با مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فاز اول و دوم مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار با ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی در سفر آتی رئیس جمهور به استان گلستان افتتاح می شود.

زنگانه با بیان اینکه این پروژه شامل بخش‌های اقامتی و توانبخشی است افزود: بهره‌برداری از این مجتمع گامی مثبت در جهت گسترش و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به ایثارگران استان گلستان است.

استاندار گلستان با بیان اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۳۰ میلیارد تومان هزینه برای تکمیل این پروژه اختصاص داده شده است، گفت: به علت اهمیت ویژه این پروژه و جایگاه رفیع جانبازان و ایثارگران بیش از ۱۰۰ درصد اعتبار تخصیص داده شده است‌و امیدواریم این پروژه در شأن جایگاه رفیع ایثارگران و جانبازان باشد.

استاندار گلستان مطرح کرد: پیرو درخواست رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فرایند تکمیل پروژه استان گلستان به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های خدماتی پس از 5 سال توقف آغاز شد و قرار است با استفاده از اعتبارات سفرهای استانی رئیس جمهور این ‌پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد.

در ادامه این جلسه عباس زارع نژاد مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشکر از اهتمام ویژه استاندار گلستان به جامعه ایثارگری بیان کرد: تکمیل فاز اول و دوم مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار گلستان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شده و تا قبل از دوره دوم سفر استانی رئیس جمهور به این استان پایان خواهد یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha