کد خبر 200510
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

استاندار خراسان رضوی: معلمان هدایتگر نسل آینده هستند

استاندار خراسان رضوی: معلمان هدایتگر نسل آینده هستند

استاندار خراسان رضوی گفت: معلمان با تلاش بی پایان نواقص موجود را به کمترین سطح می رسانند و در کنار رسالت آموزشی خویش، نقش هدایت گری و تاثیرگذاری بر نسل آینده جامعه را نیز برعهده دارند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ یعقوبعلی نظری روز سه‌شنبه در مراسم زنگ سپاس و در مدرسه دخترانه "محمودیه" شهرستان فریمان افزود: نقش معلمان محدود به آموزش نیست و این قشر از جامعه در کنار رسالت خویش، در حال تربیت آماده سازی آیندگان هستند.

وی تصریح کرد: روز شهادت شهید مطهری به عنوان یک شخصیت جامع برای الگوی معلمان انتخاب شده است و این شهید که معلم انقلاب اسلامی است، تربیت یافته این شهرستان است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: باعث افتخار است که شخصیت جامع و جهانی شهید مطهری عزیز، از این شهرستان شکل گرفت و به عنوان الگوی مناسب برای همه معلمان کشور مطرح است.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص حجاب بیان کرد: حجاب تضمین کننده آرامش برای بانوان ایرانی است و داشتن حجاب مسیر پیشرفت بانوان را هموارتر می کند.

نظری اظهار داشت: موضوع حجاب اکنون توسط معاندان در تقابل با مردم انقلابی کشورمان بیان شده است که باید در برابر توطئه های دشمنان هوشیار باشیم.

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفر خود در مراسم آغاز عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی دبستان پسرانه "شهید جعفری" فریمان حضور یافت.

طبق پیش بینی ها کلنگ این پروژه که توسط برادر شهید مطهری به زمین زده شد، امسال در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha