کد خبر 200497
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

به منظور بزرگداشت زنان ایثارگر؛

اختتامیه نخستین جشنواره ملی نذر قلم برگزار می شود

اختتامیه نخستین جشنواره ملی نذر قلم برگزار می شود

اختتامیه نخستین جشنواره ملی «نذر قلم» با نگاهی به نقش زنان ایثارگر در جامعه به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ اختتامیه نخستین جشنواره ملی «نذر قلم» با نگاهی به نقش زنان ایثارگر به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در دانشگاه الزهرا برگزار می شود.

در این جشنواره که انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری به سخنرانی خواهد پرداخت، از آثار برگزیده ارسالی  تجلیل به عمل خواهد آمد. 

 در این همایش که در روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد تجربیات موفق زهره یزدانیان نویسنده کتاب «اینجا سوریه است» ارائه و به سه نفر از میهمانان حاضر در این جشنواره جایزه ای به قید قرعه اهدا خواهد شد.

اختتامیه نخستین جشنواره ملی نذر قلم برگزار می شود

لازم به ذکر است که این همایش در ۱۱ محور از جمله زنان و پیروزی انقلاب اسلامی، بانوان و استمرار آرمان‌های انقلاب اسلامی، نقش زنان در دفاع مقدس، زنان و پاسداشت آرمان‌های دفاع مقدس، مادران شهدا و سبک زندگی جهادی، همسران شهدا و سبک زندگی جهادی، مادران و همسران شهدا و تربیت فرزند، زنان و نهضت مقاومت، خانواده‌های شهدا، وصایای شهدا، مسئولیت جامعه در قبال شهدا و خانواده‌های آنها، نهاد خانواده و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بانوان شهیده، مدافع و مجاهد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha