کد خبر 200462
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفتگو با «حیات» تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت‌ سه قوه در راستای گره‌گشایی از امور مردم

استفاده از ظرفیت‌ سه قوه در راستای گره‌گشایی از امور مردم

«بیگی» گفت: باید از ظرفیت‌ها و تواناییهای سه‌ قوه، در راستای گره‌گشایی از امور مردم بهره ببریم. نباید بیانات و تاکیدات رهبری، مبنای چشم‌پوشی کردن از خطاها و نارساییهای برخی مسئولین تعبیر شود. 

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ مقام معظم رهبری در دیدار عید فطر خود با مسئولان نظام، با تاکید بر همکاری، همدلی و هم‌افزایی سه قوه، این مهم را راهبرد اساسی برای حل مشکلات و پیشرفت کشور اعلام کردند و با اشاره به ترتیبات خوب قانون اساسی درباره تشکیل قوای سه‌گانه افزودند: اگر قوای مقننه، مجریه و قضاییه به‌ طور کامل همکاری کنند، کارها به هیچ وجه گره نمی‌خورد که خودِ مسئولان و مدیران این قوا می‌دانند که این همکاری و هم‌افزایی چگونه ایجاد می‌شود.

«علیرضا بیگی»، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام و تاکید بر همبستگی سه قوه و پرهیز از حواشی، گفت: یقینا ما باید از ظرفیت‌ها و تواناییهای سه قوه، در راستای گره‌گشایی از امور مردم بهره ببریم. نه اینکه بیانات و تاکیدات رهبری، مبنای چشم‌پوشی کردن از خطاها و نارساییهای برخی مسئولین تعبیر شود.  

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، مجلس تمام توان خود را در راستای رفع دغدغه‌های ایشان به کار خواهد بست. اما باید توجه داشت که فرمایشات مقام معظم رهبری به این معنا نیست که با استناد به فرمایشات ایشان، خدایی نکرده از سوی برخی مسئولین در حق مردم اجحاف شده و حقوق مردم پایمال شود.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه عمل به بیانات رهبری سبب گره‌گشایی از مشکلات مردم می‌شود، عنوان کرد: انتظار می‌رود که تمامی نمایندگان مردم با تکیه بر همین فرمایش فرمانده کل قوا و به منظور تسهیل گردش امور دولت، مدیران ناتوان را از گردونه کار خارج کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha