کد خبر 200430
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰

همایش ایمنی و صنعت برق در یزد برگزار شد

همایش ایمنی و صنعت برق در یزد برگزار شد

باحضورشماری از مدیران ، کارشناسان ، سیمبانان و کارگران شبکه هوایی ،همایش ایمنی و صنعت برق با تجلیل از ایمن کاران برتر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مهندس علی جم در جمع مدیران ، کارشناسان ، سیمبانان و کارگران شبکه هوایی ، تلاش کارگران صنعت برق را ستود و افزود:   سیمبانان و کارگران به عنوان خادمین مردم با جدیت و پشتکار در سخت ترین شرایط هوایی و فیزیکی ، در احداث و بهره برداری تاسیسات عظیم و گسترده این صنعت حیاتی نقش آفرین هستند.

وی اضافه کرد :در شرایطی که  برق روشنی بخش محیط زندگی و بدون آن زندگی ما مختل خواهد بود،  مجموعه بهره برداران  در زمینه کاهش خاموشی اقدامات موثری را انجام داده تا رقم خاموشی به ازای هر مشترک در طول سال به  75 دقیقه برسد. 

این مسئول ایمنی را  به عنوان علم و هنر پیشگیری از حوادث و ایجاد شرایط امن فیزیکی و روانی در محیط کار توصیف کرد.

وی هدف اصلی ایمنی را نگهداری و ارتقای سلامتی نیروی انسانی شاغل در سازمان برشمرد  و  کاربرد قوانین و مقررات ایمنی و حفاظت فنی را  ابزاری برای دستیابی به رسیدن به آن بیان کرد.

وی تصریح کرد : امروز مفتخریم که اعلام کنیم در رتبه بندی نقشه حوادث ناشی از کار کشور در بین شرکت های توزیع برق برای دومین سال در جایگاه نخست قرار گرفته ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خاطرنشان کرد : از اقدامات شاخص در بخش ایمنی می توانیم به خرید تجهیزات حفاظت فردی و گروهی برای 350 نفر و 80 اکیپ عملیاتی، خرید 30 دستگاه خودروی عملیات ، تهیه و توزیع بیش از 12000 عدد قفل ایمنی در خصوص چفت و بست دریچه و تابلوهای روشنایی در جهت رفع کانون های خطر و پیش گیری از حوادث مردمی، تهیه تبلت جهت نظارت و بازدید کارشناسان ایمنی ستاد و امورها، ثبت 1500 بازدید از گروه های اجرایی در سال گذشته ، شناسایی 1200 نقطه خطر و حادثه ساز و رفع خطر از 313 مورد شناسایی شده ، ثبت 6550 چک لیست بازدید از ماشین آلات و تجهیزات و نصب سیستم اعلام حریق در مدیریت های برق با اعتبار 560 میلیون تومان اشاره کنیم.

شایان ذکر است در این همایش به همسر مرحوم علیرضا زارع به دلیل اهدا عضو وی به سه بیمار نیازمند نشان ایثار ، به حسن یوسفی برق کار امور برق یک نشان درجه سه ایمنی اهدا شد.

در این همایش از سی و پنج ایمن کار برتر ، مدیران ، کارشناسان ، پیمانکاران و کارگران برتر ایمنی با اهدا لوح تقدیر به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha