کد خبر 200425
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷

ریاست کمیته تیم‌های ملی والیبال به کارخانه رسید

ریاست کمیته تیم‌های ملی والیبال به کارخانه رسید

رئیس فدراسیون والیبال در حکمی «مصطفی کارخانه» را به عنوان رئیس کمیته تیم‌های ملی منصوب کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ با توجه به حضور تیم‌های ملی والیبال مردان و زنان ایران در رقابت‌های مختلف و مهم سال جاری، ترافیک اردوها و رویدادهای بین‌المللی نمایندگان والیبال ایران، ظرفیت محدود زیر ساخت‌های کمپ و تجهیزات فدراسیون والیبال برای برگزاری اردوهای تیم‌های ملی و همچنین برای هماهنگی هرچه بیشتر برنامه‌های تیم‌های ملی، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان رئیس کمیته تیم‌های ملی والیبال ایران منصوب کرد.

در حکم رئیس فدراسیون والیبال آمده است: با عنایت به اهمیت حضور مقتدرانه تیم‌های ملی برای اهتزاز پرچم پرافتخار ایران اسلامی و نظر به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در این عرصه، به موجب این حکم به سمت رئیس کمیته تیم‌های ملی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی منصوب می‌شوید.

کارخانه که سال‌ها در خدمت تیم‌های رده سنی، ملی و باشگاهی ایران بوده است، افتخارات متعددی به عنوان مربی در پرونده کاری خود دارد که 12 دوره قهرمانی و دو نایب قهرمانی در لیگ برتر مردان از جمله این افتخارات است.

دو دوره قهرمانی در رده سنی نوجوانان آسیا و جهان، چهار دوره قهرمانی در رده سنی جوانان آسیا و یک مقام سومی جهان با تیم ملی جوانان ایران از دیگر افتخارات این مربی بین المللی والیبال ایران است.

همچنین هفت قهرمانی در باشگاه‌های مردان آسیا نیز از جمله افتخارات کارخانه در والیبال ایران است.

والیبال ایران در سال 2023، سالی پرکار و ترافیک پیش رو دارد. تیم ملی والیبال مردان ایران در لیگ ملت‌ها، قهرمانی مردان آسیا، بازی‌های آسیایی چین و رقابت‌های انتخابی المپیک پاریس شرکت خواهند کرد.

تیم ملی والیبال زنان ایران نیز در سه رویداد قهرمانی آسیا، چلنجرکاپ آسیا و بازی‌های آسیایی چین شرکت می‌کند.

تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر ایران نیز در رقابت‌های جهانی 2023 شرکت می‌کنند و تیم‌های ملی زیر 16 سال پسر و دختر ایران در نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha