کد خبر 200415
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان یزد خبر داد؛

اجرای فاز چهارم طرح جهاد تربیتی در یزد

اجرای فاز چهارم طرح جهاد تربیتی در یزد

منصور دهقان منشادی از اجرای فاز چهارم طرح جهاد تربیتی ویژه 1320 دانش آموز بازمانده و محروم از تحصیل استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ دهقان منشادی گفت: در راستای عدالت آموزشی و با توجه به تفاهم نامه سه جانبه جهاد تربیتی میان دانشگاه فرهنگیان، وزارت آموزش و پرورش و بسیج دانشجویی؛ در فاز چهارم طرح جهاد تربیتی، دانشجومعلمان بسیجی پردیس های استان با حضور در مدارس، برای 1320 دانش آموز بازمانده و محروم از تحصیل، کلاس های رفع اشکال با رویکرد تربیتی برگزار کردند.

وی هدف از اجرای طرح های جهاد تربیتی را علاوه بر رفع اشکال و تدریس به دانش آموزان بازمانده از تحصیل، خودسازی دانشجومعلمان، کسب تجربیات معلمی و تقویت روحیه جهادی و ایثار دانست.

 دهقان منشادی افزود: 63 نفر از دانشجومعلمان جهادی پردیس حضرت فاطمه الزهراء ( س) با حضور در 28 مدرسه در شهرستان های یزد، اردکان، مهریز، میبد و ابرکوه 820 دانش آموز را در این طرح پوشش دادند و 25 نفر از دانشجومعلمان جهادی پردیس شهیدان پاک نژاد نیز در 7 مدرسه از استان، برای 500 دانش آموز بازمانده و محروم از تحصیل، کلاس‌های رفع اشکال با رویکرد تربیتی برگزار کردند.

وی در پایان ضمن ابزار خرسندی از این اقدام بزرگ اظهار داشت: در فازهای اول، دوم و سوم طرح جهاد تربیتی، 450 نفر از دانشجومعلمان جهادگر دانشگاه فرهنگیان یزد در سطح مناطق و شهرستان‌های استان یزد برای 3 هزار دانش آموز بازمانده و محروم از تحصیل، کلاس‌های رفع اشکال با رویکرد تربیتی برگزار کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha