کد خبر 200412
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱

معاون استاندار لرستان مطرح کرد:

نقش اساسی کارگران در رشد تولید و مهار تورم

نقش اساسی کارگران در رشد تولید و مهار تورم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: شعار امسال رشد تولید و مهار تورم است که در این شعار و عرصه کارگران نقش اصلی و اساسی را ایفا می‌کنند.

به گزارش گروه استان های حیات  مجید منعمی یازدهم اردیبهشت ماه در آیین گرامیداشت روز جهانی کارگر که در سالن جلسات تأمین اجتماعی شعبه دو خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: قشر کارگری ما حتی در موضوعات اعتراضی که عده‌ای به این جهت که موضوعات کاری و معیشتی آن‌ها دچار اخلال و مشکل است اعتراض دارند، صف بندی خودشان را با دشمن مشخص کرده و طوری رفتار می‌کنند که باعث سوءاستفاده جریانات معاند نظام جمهوری اسلامی که به دنبال این هستند که مسیر پیشرفت نظام را منقطع شود، نشوند و صفشان را از این قشر و دسته جدا می‌کنند.

وی ادامه داد: نکته بسیار مهمی که در کشور ما ظهور و بروز دارد و به این جهت است که همه اقشار به ویژه قشر کارگری پایبند به ارزش‌ها وآرمان‌هایی هستند که همین جمع و ملت برای آن زحمت کشیدند و تلاش کردند و الان ما در این نقطه قرار داریم.

منعمی با اشاره به اینکه ما می‌پذیریم در جامع مشکلات و کاستی‌هایی وجود دارد اما شعار امروز ما دولت مردمی است، بیان کرد: با استفاده از توان مردم همانطور که سال ۱۳۵۷ و سال‌های قبل‌تر از آن مردم در کنار یکدیگر باعث شدند یک اتفاق عظیم بیفتد و انقلاب به وقوع بپیوندد، الان نیز در کنار مردم و با تکیه بر مردم از همه مشکلات عبور خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: شعار امسال رشد تولید و مهار تورم است که  در این شعار و عرصه کارگران نقش اصلی و اساسی را ایفا می‌کنند، همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این قشر ستون فقرات اقتصاد هستند و اگر نباشند، اگر تضعیف شوند و مورد توجه قرار نگیرند و از ارزش‌ها و آرمان‌های خود فاصله بگیرند و دلزده و بی‌تفاوت شوند حیات جامعه به خطر می‌افتد.

وی افزود: این نکته مهمی است که باید به آن توجه کنیم که با اقدامات مثبت و مؤثر و پرداختن به دغدغه‌های قشر کارگری این فضا را فراهم کنیم که در خدمت‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر تلاش کنیم این وظیفه ما مسئولان است که تسهیل‌گری و گره‌گشایی کنیم و فضای بهتری داشته باشیم.

منعمی بیان کرد: چیزی که در ید کارگران است این است که با شناخت دقیق عرصه و میدان با تشخیص فضاهایی که بعضاً القاعی است و با شناخت توان خودشان سعی کنند در کنار مسئولان و ما که خودمان را مردمی می‌دانیم، بتوانیم مسیر پیشرفت نظام را با سرعت بیشتری طی کنیم که دشمن قطعاً و یقیناً خلاف این موضوع را می‌طلبد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: چند سال است که مقام معظم رهبری بر مقوله تولید تکیه کرده که مهم‌ترین پیام آن این است که اگر ما بخواهیم کشوری مستقل باشیم و مسیر پیشرفت و رسیدن به مردم را در طریق اصلی خودش طی کنیم و سرعت آن نیز کم نباشد در گرو نگاه به توانمندی‌های داخلی است که مسیر آن تولید و نگاه به تولید و توانمندی داخلی و مسیر این توانمندی از تولید و توجه به تولید و اقتصاد از درون می‌گذرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha