کد خبر 200381
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

سرخط کردن ۳۰ تا ۴۰ فروند هواپیماهای ای تی آر اولویت اصلی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی است

سرخط کردن ۳۰ تا ۴۰ فروند هواپیماهای ای تی آر اولویت اصلی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی است

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت: ایران ایر نیاز به هواپیماهای خاص دارد و سهمی از هواپیماهای وارد شده به کشور ندارد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ شمس الدین فرزادی پور، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی، گفت:   ایران ایر سهمی از هواپیماهای جدید وارد شده ندارد و نیاز به یک هواپیماهای خاص دارند, از سوی دیگر اولویت اصلی ما  توسعه و تقویت  ناوگان از طریق سرخط کردن هواپیماهای زمین گیر است.

به گفته مدیرعامل  شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، سر خط کردن ۴۰ تا ۵۰ درصد هواپیمایی ای تی آر را امسال در دستور کار خود قرار داده ایم که این اقدام یک گام بزرگ و اساسی است  و باید  خدمات  لازم را به مردم ارائه کنند.

اومی گوید: برنامه ریزی لازم برای پروازهای حج صورت گرفته و ناوگان تامین   شده  و جلسات مختلف در این خصوص برگزار شده است. این عملیات یک کار سنگینی است که از طریق آن ۹۰ هزار نفر  از طریق ۸۰۰ پرواز جابه جا خواهند شد.

او افزود: عملیات حج  ظرف دو ماه انجام می شود و در حال حاضر  مناسبات ما با کشور عربستان رو به بهبود است و با بهترین  وضعیت ممکن انجام می شود و میزان پروازها  در حال افزایش است.

 فرزادی پور گفت:  تعداد هواپیماهای مورد نیاز برای حج در عملیات رفت محدود نیست، اما  برای برگشت ۱۰ تا ۱۲  فروند نیاز است و در برخی از روزها ۲۲ سورتی پرواز انجام می شود.

او گفت: برای پروازهای عمره برنامه ریزی در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha