کد خبر 200368
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

در انتهای معاملات بازار سرمایه:

رشد بیش از هزار واحدی شاخص کل بورس

رشد بیش از هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس  با رشد هزار و ۲۹۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۳۹  واحدی ایستاد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ دوشنبه (۱۱ اردیبهشت) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۹ هزار و ۱۳۸ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۴۷۹ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار  شاخص کل بورس  با رشد هزار و ۲۹۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۳۹  واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۱۲ هزار و ۴۱۲ میلیارد تومان رسید. «فارس»، «کگل» و «وپارس» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خودرو»، «شستا» و «خساپا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۸ هزار و ۴۳۵ واحدی روی پله ۸۲۴ هزار و ۹۶۲ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۲۰ هزار و ۹۰ میلیارد سهم به ارزش ۱۲ هزار و ۴۱۲ هزارمیلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۱۹۱ واحدی روی پله ۳۰ هزار و ۹۵۴ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۴ هزار و ۹۰ میلیارد سهم به ارزش ۴ هزار و ۳۷۸ میلیارد تومان رسید.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۶۱۷ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «بانک ها» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های وپارس، آپ، ثشاهد بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های ما، دکیمی و ثمسکن بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های گلدیرا، شاروم و آ اس پ بیشترین افزایش قیمت و سهام حسینا، وآوا و ثغرب بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های سپر، وملی و پی پاد یشترین عرضه فروش را نمادهای همای، فیروزا و سیر در بورس ایران داشتند.
برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های آوند، اعتماد و ثبات بیشترین عرضه فروش را نمادهای اعتماد ۴، اعتماد و آوند در فرابورس ایران داشتند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
نمادهای دارایکم، وبصادر و ثبهساز بیشترین ارزش معامله و نمادها وبصادر، شستا و ثبهساز بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۱۲۷۴، اخزا ۹۱۶۴، اراد ۱۲۶۴ بیشترین ارزش معامله و نمادهای کرمان، سپیدما ۴ و سپیدما ۲ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha