کد خبر 200347
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

واکنش 12 مداح و شاعر اهل بیت به جان باختن حمیدرضا الداغی

واکنش 12 مداح و شاعر اهل بیت به جان باختن حمیدرضا الداغی

جان باختن حمیدرضا الداغی جوان خوش غیرت سبزواری، واکنش مداحان سرشناس کشورمان را هم در پی داشت و در فضای مجازی برای او نوشتند و از او تقدیر کردند.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ شامگاه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲ دو نفر از اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های شهر سبزوار قصد داشتند دختر جوانی را به زور با خود ببرند. حمیدرضا الداغی که خود پدر است و دختری ۱۳ ساله دارد و منتظر بازگشت دخترش از منزل همکاسی‌اش بود متوجه ایجاد مزاحمت برای دختر جوان می‌شود و بلافاصله شجاعانه و غیرتمندانه برای نجات او با دزدان نوامیس مردم درگیر می‌شود و تلاش می‌کند دختر را از مهلکه نجات دهد، اما در این حین اشرار او را با چاقو مورد حمله قرار می‌دهند و دقایقی بعد بر اثر شدت جراحات درگذشت.

جان باختن این جوان خوش غیرت سبزواری واکنش ۱۲ نفر از مداحان سرشناس کشورمان را هم در پی داشت که در فضای مجازی برای او نوشتند و از او تقدیر کردند.

گفتنی است میثم مطیعی،محمدحسین پویانفر ،محمدرضا بذری ،حمید علیمی،حسین طاهری،محسن عرب خالقی ،  ابوذر روحی، مسعود پیرایش، سیدمحمدرضا نوشه‌ور و امیر برومند مداحان اهل بیت(ع) و سید جواد پرئی و سجاد محمدی  شاعران آئینی کشورمان از جمله مداحان و شاعرانی هستند که در فضای مجازی  به این حادثه واکنش نشان دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha