کد خبر 200319
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

زیست عفیفانه باید محور فعالیتهای اجتماعی باشد

زیست عفیفانه باید محور فعالیتهای اجتماعی باشد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تاکید بر لزوم محوریت زیست عفیفانه در جامعه گفت: یکی از مؤلفه‌های زیست عفیفانه و پاک، حجاب محسوب می‌شود و باید تبلیغات لازم در این حوزه انجام شود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در دیدار مسئولین عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهارداشت: فعالیت‌های روحانیون و عقیدتی سیاسی‌ها دارای اشتراکات فراوانی است و با هم افزایی ظرفیت‌ها می‌توانند اتفاقات بزرگی را رقم بزنند.

وی عنوان کرد: سرعت بخشیدن و جهت دادن به حرکت فراجا برای رسیدن به اهداف و مأموریت‌های خودش از جمله وظایف عقیدتی سیاسی محسوب می‌شود که از اهمیت ویژه‌ای نیز برخوردار است‌.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: اینکه مسیری ترسیم شود تا نیروها بیشترین سلامت را در مسیر حرکت داشته باشند در حوزه عقیدتی و سیاسی تعریف می‌شود.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، ضمن تاکید بر لزوم به‌روز بودن اطلاعات مسئولین عقیدتی سیاسی، مطرح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر برای ارتقا کیفیت راهبردهای ارتباطی با جامعه بسیار مؤثر است و از طرفی تنوع بخشی به مسیرهای ارتباطی با جامعه هدف مانند برگزاری پنل‌های گفتگو، همایش‌های کارگاهی و … بسیار اثرگذار خواهد بود. یعنی باید متناسب با شرایط قالب و راهبردهای ارتباطی را تدوین کرد.

وی، با بیان این نکته که امروز با یک جنگ تمام عیار اندلسی کردن ایران روبرو هستیم، ابراز کرد: در گذشته مسلمانان به منطقه اندلس که در اروپا قرار داشت سیطره داشتند. وقتی سلیبی‌ها دیدند در جنگ نظانی نمی‌توانند مسلمانان را در اروپا شکست دهند، کشیش‌ها و صاحبنظران تصمیم به آغاز جنگ فرهنگی و نرم گرفتند و سعی کردند که هویت فرهنگی جامعه مسلمان گرفته شود. این افراد ترویج مشروبات الکلی و فحشاء را به عنوان دو راهبرد مهم برای تحقق اهداف خودشان در نظر گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: پس از اجرای برنامه‌های نرم فرهنگی توسط مسیحی‌ها در اندلس به مدت ۲ سال، لشکری برای جنگ با مسلمانان ترتیب داده شد و بر خلاف دفعات گذشته موفق شدند مسلمانان را شکست دهند و آن‌ها را از اندلس بیرون کنند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، با بیان این نکته که زیست عفیفانه باید محور باشد، مطرح کرد: یکی از مؤلفه‌های زیست عفیفانه و پاک، حجاب محسوب می‌شود و باید تبلیغات لازم در این حوزه انجام شود چراکه کسی نیست که به زیست عفیفانه و پاک علاقه نداشته باشد.

وی، خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است که هویت جمهوری اسلامی را از جوانان و مردم بگیرد و در سدد اندلسی کردن ایران است. دشمن برای رسیدن به اهداف خود برنامه‌های بلند مدت و چندبعدی ترتیب داده است که باید آگاه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha