کد خبر 200297
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

استاندار قم: کارگران با تعهد و غیرت مثال‌زدنی همواره میدان‌دار سرافراز عرصه تولید بوده‌اند

استاندار قم: کارگران با تعهد و غیرت مثال‌زدنی همواره میدان‌دار سرافراز عرصه تولید بوده‌اند

استاندار قم در پیامی به مناسبت روز کارگر گفت: قشر شریف کارگر که نام آن‌ها همواره تجلی کار و کوشش و تکاپو و تداعی‌کننده حرکت و سخت‌کوشی است، با تعهد و غیرتی مثال‌زدنی و همتی والا و شورآفرین، همواره میدان‌دار سرافراز عرصه تولید و اشتغال بوده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ در پیام سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم به مناسبت روز کارگر آمده است:

در فرهنگ غنی اسلام، کار و تلاش برای امرار معاش و کسب روزی حلال، عملی صالح و با فضیلت و در زمره عبادات بزرگ محسوب می‌شود و کارگران و نقش‌آفرینان عرصه کار و تولید به عنوان جهادگران و مجاهدان فی سبیل الله و قشر محبوب پروردگار معرف‌ و مورد تکریم قرار گرفته‌اند.

قشر شریف کارگر که نام آن‌ها همواره تجلی کار و کوشش و تکاپو و تداعی‌کننده حرکت و سخت‌کوشی است، طی سالیان سپری شده از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با تعهد و غیرتی مثال‌زدنی و همتی والا و شورآفرین، همواره میدان‌دار سرافراز عرصه تولید و اشتغال بوده است و در پرتو وجدان بالای کاری، احساس مسئولیت و به کارگیری روح خلاقیت و ابتکار، توانسته است مسیر رسیدن به پیشرفت، خوداتکایی و رونق و اعتلای چرخ‌های اقتصاد و صنعت کشور راهموار نماید.

روز کارگر فرصت شایسته‌ای برای ارج نهادن به زحمات مجاهدان زحمتکش سنگر کار و جهاد اقتصادی و تلاشگران غیرتمند عرصه تولید و خودکفایی میهن عزیز اسلامی است.

ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای والامقام کارگر، این روز بزرگ را به تمام کارگران خدوم و زحمتکش کشور به ویژه جامعه فهیم کارگری استان قم تبریک عرض نموده و با سپاس و قدردانی از زحمات  تلاشگران این عرصه، موفقیت همگی این عزیزان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند امام راحل و عظیم‌الشان(ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و اهداف دولت مردمی و انقلابی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha