کد خبر 200292
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور:

اقدام بزدلانه و کور ترور شهید شهرکی و همسرش بی پاسخ نخواهد ماند

اقدام بزدلانه و کور ترور شهید شهرکی و همسرش بی پاسخ نخواهد ماند

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: اقدام بزدلانه و کور افرادی که ناجوانمردانه شهید شهرکی و همسرش را به شهادت رساندند، بی پاسخ نخواهد ماند.

 به گزارش گروه استان های حیات؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی، به دنبال شهادت علیرضا شهرکی و همسرش، با حضور در شهرستان سراوان در مراسم تشییع پیکر این دو شهید شرکت کرد و گفت: شهید شهرکی، بعد از ۱۸ سال خدمت شایسته در استان که بیش از نیمی از آن را در همین شهرستان سپری کرد، با شهادت خود و همسرش در راه خدا به مرگ سخاوتمندانه رسید.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: شهید «علیرضا شهرکی» فرزند انقلاب بود، انقلابی زندگی و خدمت کرد و انقلابی هم از دنیا رفت، معامله شهید با خدا بالاترین معامله است ما به «انا لله و انا الیه راجعون» اعتقاد داریم این دو شهید عزیز برای ما پیام دارند، پیام آنها آرامش و امنیت است، برای آرامش و امنیت مردم جان خودشان را فدا کردند.

رضایی با اشاره به اقدام ناجوانمردانه معاندین در به شهادت رساندن شهید شهرکی و همسرش، افزود: قطعاً جنایتی که رخ داده است بی پاسخ نخواهد ماند و به زودی با همکاری دستگاه‌های امنیتی و قضائی این جنایتکاران به سزای عمل خود خواهند رسید.

این مقام ارشد انتظامی، مردم سیستان و بلوچستان را مردمانی مدافع نظام، اسلام و انقلاب معرفی کرد و ادامه داد: مردم این خطه از کشور، بیشترین همگرایی را با نظام و انقلاب دارند و این را بارها در مراسم و مناسبت‌های مختلف ثابت کرده اند، لیکن برخی از افراد معاند هستند که با اقدامات جنایتکارانه خود می‌خواهند چهره مردم را مخدوش کنند که با هوشیاری مردم به اهدافشان نمی رسند، کسانی که مزدوری می‌کنند و کارهای غیر انسانی انجام می‌دهند اینها طرد شده از مردم استان هستند.

رضایی تصریح کرد: از این دو شهید گرانقدر دو یادگار باقی ماند و ما افتخار می‌کنیم به بانوی شهیده که سال‌ها شهید شهرکی را در زندگی و در سخت‌ترین شرایط خدمت یاری کرد و فرزندانی را تربیت کرد، با افتخار می‌گوئیم همرزمان این شهید هستیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تأکید بر این که اقدام بزدلانه و کور افرادی که ناجوانمردانه شهید شهرکی و همسرش را به شهادت رساندند، بی پاسخ نخواهد ماند، گفت: اقدامات لازم برای دستگیری عاملان این جنایت در حال انجام بوده و به زودی این مزدوران و معاندین به سزای اعمالشان خواهند رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha