کد خبر 200290
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

توسعه کمی و کیفی حوزه بهداشت و درمان مورد توجه جدی قرار گیرد

توسعه کمی و کیفی حوزه بهداشت و درمان مورد توجه جدی قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: توسعه کمی و کیفی حوزه بهداشت و درمان به عنوان یک ضرورت مهم باید مورد توجه جدی همه باشد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ آیت الله علی خاتمی صبح دوشنبه در دیدار با رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر لزوم توجه هرچه بیشتر به مقوله بهداشت و درمان در جامعه، رفع چالش‌های وجود در این زمینه را به عنوان یک مطالبه جدی مورد تاکید قرار داد و گفت: موضوع سلامت مختص یک هفته نیست و جریانی بی‌وقفه و شبانه‌روزی است.

وی با تاکید بر اینکه متولی سلامت فقط دانشگاه علوم پزشکی نیست و همه موظفند در قبال این موضوع احساس تکلیف کنند، افزود: رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان نیازمند همراهی همه مسئولان است و باید در این مسیر تلاش جدی صورت بگیرد.

خاتمی افزود: باید با همت عمومی و مشارکت و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای تأمین، حفظ و ارتقای سلامت عمومی جامعه تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: سلامت، موضوعی مهم و زیربنایی است، مسئولیت نظام سلامت و مجموعه علوم پزشکی، سنگین و گسترده است و نیازمند همکاری همه جانبه سایر دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم است.

خاتمی افزود: زیرساخت‌های بهداشت و درمان باید به شکل جامع و عادلانه در نقاط مختلف توسعه یابد.

حسن بختیاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: کمبودها و تنگناهای مالی، اقدامات دانشگاه در حوزه‌های مختلف اعم از بهداشتی، درمانی، آموزشی و عمرانی تحول‌گرایانه بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha