کد خبر 200282
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

سخنگوی وزارت صمت در گفتگو با «حیات» عنوان کرد؛

آینده وزارت صمت بستگی به عملکرد فرد جایگزین «فاطمی امین» دارد

آینده وزارت صمت بستگی به عملکرد فرد جایگزین «فاطمی امین» دارد

«قالیباف» گفت: در حال حاضر نمی‌توان پیش‌بینی از سیاست‌ها و عملکرد آینده وزارت صمت داشت. اینکه چه آینده و چشم‌اندازی برای وزارت صمت پس از استیضاح «فاطمی امین» بتوان تصور کرد، بستگی به انتخاب شخص جایگزین و عملکرد وی در این وزارتخانه دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ جلسه رسیدگی به طرح استیضاح «سیدرضا فاطمی امین»، وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی دیروز (یکشنبه دهم اردیبهشت ماه) برگزار شد.

پس از قرائت گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره استیضاح وزیر «صمت» و استماع دفاعیات «فاطمی امین» و همچنین اظهار نظر موافقان و مخالفان استیضاح، طرح به رأی نمایندگان گذاشته شد که وی با رای 162 نماینده از این وزارتخانه برکنار شد.

آینده وزارت صمت بستگی به عملکرد فرد جایگزین «فاطمی امین» دارد

«امید قالیباف» سخنگوی وزارت صمت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی «حیات»، در این خصوص گفت: در جلسه دیروز مجلس شاهد نظرات موافق و مخالف در جلسه استیضاح وزیر صمت بودیم، در این جلسه «فاطمی امین» نیز با عدد و رقم و ارائه آمار از عملکرد خود دفاع کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: قبل از جلسه استیضاح وزیر صمت، دولت بارها عنوان کرده بود که در مقابل نظرات مخالف نمایندگان از وی دفاع خواهد کرد و همانطور که شاهد بودیم شخص رئیس‌جمهور و تعدادی از وزرا در جلسه استیضاح وی حضور داشتند و رییس‌جمهور از وزیر صمت دفاع کرد. اما در نهایت تصمیم مجلس بر این شد که به این استیضاح رأی مثبت دهد.

سخنگوی وزارت صمت با بیان این که در حال حاضر نمی‌توان پیش‌بینی از سیاست‌ها و عملکرد آینده این وزارت‌خانه داشت، گفت:  در حال حاضر نمی‌توان پیش‌بینی از سیاست‌ها و عملکرد آینده وزارت صمت داشت. اینکه چه آینده و چشم‌اندازی برای وزارت صمت پس از استیضاح «فاطمی امین» بتوان تصور کرد، بستگی به انتخاب شخص جایگزین و عملکرد وی در این وزارتخانه دارد.

 وی در پایان بیان کرد: اظهار نظر در خصوص تاثیر استیضاح «فاطمی امین» و آینده وزارت صمت، مستلزم این است که فرد جایگزین معرفی شده و سیاست‌های کاری وی اعلام شود. چنانچه سیاست‌های سابق ادامه پیدا کند طبیعتا شاهد ادامه همین عملکرد در وزارتخانه خواهیم بود.

گزارش: معصومه غفاری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha