کد خبر 200123
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

ناصر امانی اعلام کرد؛

وجود کمبود سرانه‌های بهداشتی و درمانی در منطقه ۱۶

وجود کمبود سرانه‌های بهداشتی و درمانی در منطقه ۱۶

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از کمبود سرانه بهداشتی و درمانی با وجود زمینی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع با کاربری بهداشتی درمانی در منطقه ۱۶ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، ناصر امانی در یکصد و چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مسائل مطرح شده از سوی مردم منطقه ۱۶، اظهار کرد: کمبود سرانه بهداشتی و درمانی با وجود زمینی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع با کاربری بهداشتی درمانی در این منطقه دیده می شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بخش خصوصی برای ساخت این مرکز درمانی اعلام آمادگی کرده است، یادآور شد: با وجود اینکه تغییر کاربری در این زمین انجام شده، طرح به نتیجه نرسیده است.

وی افزود: مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در طرح های توسعه شهری با استناد به پژوهش های مرکز مطالعات، مواردی را مطرح کرده و شهرداری تهران ساخت و ساز را در مناطقی مورد هدف قرار داده که بر اساس پژوهش های خود شهرداری، توان بارگذاری بیشتری وجود ندارد.

امانی با بیان اینکه رئیس سازمان نوسازی شهر تهران در مردادماه سال قبل اعلام کرده بود که بیشتر واحدهای مسکونی در منطقه ۱۸، ۱۹ و ۲۱ اجرا خواهد شد، گفت: برآوردها نشان می دهد که فشار بسیار زیاد در ۸۲ درصد مناطق و فشار متوسط و زیاد در ۱۸ درصد مناطق وجود دارد.

وی تأکید کرد: مرکز مطالعات شهرداری تهران ۳۵ شاخص مؤثر محیط زیستی در راستای بررسی وضعیت فشار وارده در تهران را مورد مطالعه قرار داده و عدد ۳۶۳ در منطقه یک و ۲۴۷ در منطقه ۲۲ به عنوان بالاترین و پایین ترین فشار ثبت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha