کد خبر 167760
۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با «حیات» عنوان کرد؛

استفاده از نیروهای جوان متخصص،گامی عملی در کنترل تورم مسکن

استفاده از نیروهای جوان متخصص،گامی عملی در کنترل تورم مسکن

به گفته «همتی» همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، به کارگیری نیروهای متخصص جوان می‌تواند یکی از راهکارهای مهم تشخیص و رفع مشکلات در این کاهش تورم، بخصوص در حوزه مسکن بوده و بستر‌ساز تهیه مسکن آسان و کم هزینه از سوی دولت و مسئولین برای شهروندان باشد.

«حسن همتی» عضو کمیسیون امنیت ملی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات، با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری، گفت: همانطور که در سخنرانی پایان سال مقام معظم رهبری شاهد بودیم، کاهش تورم و افزایش تولید، بخصوص کنترل و کاهش تورم در حوزه مسکن از مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که با توجه به این مهم و در راستای رفع دغدغه رهبری نیاز است که دولت، اهتمام لازم را برای کاهش و رفع مشکلات در این خصوص به کار گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، با عنوان این مطلب که متاسفانه امسال نیز مانند سالهای گذشته شاهد تورم رو به رشد و افزایشی در حوزه مسکن هستیم، تصریح کرد: امیدواریم دولت سیزدهم با نگاه علمی و کارشناسانه به این مبحث مهم، گامی عملی در این خصوص بردارد.

وی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، به کارگیری نیروهای متخصص جوان می‌تواند یکی از راهکارهای مهم تشخیص و رفع مشکلات در این زمینه بوده و بستر‌ساز تهیه مسکن آسان و کم هزینه از سوی دولت و مسئولین برای شهروندان باشد.

برچسب‌ها