کد خبر 167707
۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

احتمال فروش بلیت دربی تا شروع مسابقه/شکل‌گیری بازار سیاه برای خریداری بلیت

احتمال فروش بلیت دربی تا شروع مسابقه/شکل‌گیری بازار سیاه برای خریداری بلیت

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به بلیت‌فروشی محدود برای دربی تهران و افزایش قیمت‌ها در بازار سیاه گفت: این وظیفه سازمان لیگ نیست و سازمان‌های ذی‌ربط با توجه به شرایط ورزشگاه، این کار را انجام می‌دهند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ به علت بلیت‌فروشی محدود و 15 هزار نفری برای بازی استقلال و پرسپولیس در دربی تهران، تماشاگران بسیاری موفق به خریداری بلیت نشده‌اند و قیمت‌های نجومی و فزاینده‌ای برای هر بلیت این دیدار در بازار سیاه به وجود آمده است.

منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال پیش از شروع دربی شماره 100 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر تا الان شرایط خوب است و تمام نهادهای مربوطه وظایف خود را به خوبی انجام دادند و مشکلی در این قضیه وجود نداشته است.

او درباره این که احتمال داشت بلیت‌فروشی بیشتری صورت بگیرد اما ظاهرا این اتفاق رخ نداده است؟ عنوان کرد: این وظیفه سازمان لیگ نیست و سازمان‌های ذی‌ربط با توجه به شرایط ورزشگاه، این کار را انجام می‌دهند و امیدوار هستیم طبیعتا در این دو ساعت باقی مانده افزایش ظرفیت داشته باشیم.

مسئول سازمان لیگ فوتبال ایران درباره شکل‌گیری بازار سیاه در اطراف ورزشگاه برای خریداری بلیت گفت: هر وقت عرضه و تقاضا یکسان نباشد این اتفاق رخ می‌دهد.

محمدرضا ابوالفضلی، کمک داور داربی 100 پیش از آغاز دربی گفت: ما آماده این مسابقه هستیم و فکر نمی‌کنم داربی راحتی باشد. ما تلاش خود را می‌کنیم که قضاوت کم نقص و کم اشتباهی داشته باشیم.

وی درباره فشارها روی تیم داوری پیش از داربی توضیح داد: این فشارها همیشه وجود داشته است اما ما هم کم‌تجربه نیستیم.

برچسب‌ها