کد خبر 167706
۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری:

نیروهای مسلح درانجام امور همیشه پیشتاز بوده است

نیروهای مسلح درانجام امور همیشه پیشتاز بوده است

دهقانی فیروزآبادی گفت: دنیا برای بحث امنیت غذایی به سراغ فناوری های جدید و استفاده از فناوریهایی که افزایش بهره بری و کیفیت و بازدهی دارند رفته است.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در بازدید از دومین نمایشگاه توانمندیهای سازمان اتکا گفت: نیروی مسلح همیشه این ویژگی را داشته که هم پیشتاز بوده و هم با سرعت و بهترین کیفیت اقدام می کرده است.

دهقانی با بیان اینکه دنیا برای بحث امنیت غذایی به سراغ فناوری های جدید و استفاده از فناوریهایی که افزایش بهره بری و کیفیت و بازدهی دارند رفته است، گفت: اتکا هم این موضوع را به خوبی درک کرده است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اظهار کرد: بحث غذا و سلامت غذا یک موضوع کاملا امنیتی است و شرکت های اتکا سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص داده اند. 

وی با ابراز امیدواری نسبت به همکاری نزدیکی که بین زیست بوم تولید تا مصرف اتکا و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شکل گرفته است، بیان کرد: اقتصاد دانش بنیان شکل گرفته شده در سازمان اتکا می تواند نویدبخش فرصت همکاری برای جوانان، شرکت های دانش بنیان، تولید کنندگان و جذب سرمایه های مردمی باشد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در پایان اظهار کرد: تمام امکاناتی که در معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری داریم ازجمله نیروی انسانی و امکاناتی که به صورت قانونی امکان در اختیار قرار دادن را دارند را در اختیار سازمان اتکا قرار خواهیم داد.

برچسب‌ها