کد خبر 167687
۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

تولیدکنندگان خواستار حمایت نمایندگان از وزیر صمت شدند

تولیدکنندگان خواستار حمایت نمایندگان از وزیر صمت شدند

انجمن تولیدکنندگان باتری ایران با صدور نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اقدامات فاطمی امین در راستای حمایت از تولید، خواستار حمایت نمایندگان مجلس از ادامه فعالیت وزیر صنعت، معدن و تجارت شدند.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ در نامه علی‌اکبر غفوری بحر رئیس هیات مدیرانجمن تولیدکنندگان باتری ایران  آمده است: جناب آقای فاطمی امین از زمان تصدی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت، با حمایت از تولید داخلی، مبارزه با واردات کالای مشابه تولید داخلی، راه‌اندازی سامانه جامع تجارت و طرح شناسه‌دار کردن کالا و ایجاد تسهیلات برای تولیدکنندگان، در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداشته و حمایت از تولید داخلی را سرلوحه امور وزارت متبوعه خود قرار داده است.

این نامه ادامه یافت: فاطمی امین در این راه گام‌های بسیار موثری برداشته به گونه‌ای که در حال حاضر صنعت باتری کشور علاوه بر تامین نیازهای داخلی، صادرات به کشورهای همسایه را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

در نامه انجمن تولیدکنندگان باتری ایران آمده است: از رئیس و نمایندگان خدوم مجلس شورای اسلامی، تقاضای ادامه تصدی ایشان در سمت وزارت صنعت، معدن و تجارت را داریم.

برچسب‌ها