کد خبر 167684
۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

واکنش مهاجم تراکتور به اظهارات پاکو خمز

واکنش مهاجم تراکتور به اظهارات پاکو خمز

محمد عباس زاده مهاجم تیم فوتبال تراکتور به اظهارات سرمربی اسپانیایی این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی حیات، پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور روز گذشته و در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان نسبت به بحث آقای گلی بین دو مهاجم تیمش یعنی رضا اسدی و محمد عباس زاده اظهارنظر کرد. به گفته خمز، پنالتی زن اول تراکتور رضا اسدی است و اگر رقابت بین این دو بازیکن برای آقای گلی بخواهد به تیمش لطمه بزند، هر دو بازیکن را از تیم کنار می‌گذارد.

در حال حاضر رضا اسدی با 11 و محمد عباس زاده با 10 گل در بالای جدول گلزنان لیگ برتر ایران هستند. این دو بازیکن در دیدار قبلی تراکتور بر سر پنالتی زدن اختلاف نظر داشتند و در نهایت خمز با صحبت‌های خود آنها را به صورت ضمنی تهدید کرد.

این در شرایطی است که ساعاتی بعد از صحبت‌های خمز و در شب بازی با پیکان، عباس زاده به اظهارات سرمربی اسپانیایی این تیم واکنش نشان داد.

این بازیکن با انتشار تصویری از شادی گل خود نوشت: «ما توی باغی هستیم که باغبونش عاشقمون نیست.» او همچنین در خط دیگری بر «ادب» بیش از «حق» تاکید کرده است.

با پیام‌های رد و بدل شده بین سرمربی و مهاجم تراکتور حالا دیگر اختلافات در این تیم که در رده پنجم جدول رده بندی بوده و شانس کسب سهمیه آسیایی هم دارد، علنی شده است و باید دید واکنش مدیران باشگاه به آنچه خواهد بود.

برچسب‌ها