کد خبر 167629
۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

اعزام کمیته ارزیابی از آبفای کشور برای مرگ کودک اهوازی در شبکه فاضلاب

اعزام کمیته ارزیابی از آبفای کشور برای مرگ کودک اهوازی در شبکه فاضلاب

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: برای بررسی دقیق علت سقوط کودک در شبکه فاضلاب در اهواز، کمیته‌ای از آبفای کشور برای ارزیابی این موضوع به اهواز اعزام شده است.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، اتابک جعفری، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، شنبه در جریان سفر به خوزستان به دلیل مرگ یک کودک اهوازی در شبکه فاضلاب بیان کرد: روز گذشته در پی رخداد ناگوار یک کودک در اثر سقوط در شبکه فاضلاب در اهواز فوت کرد به همین منظور به دستور وزیر نیرو با حضور در خوزستان و ابراز تاسف شدید نسبت به بروز این سانحه و تسلیت به خانواده کودک جان‌باخته در حال بررسی این موضوع هستیم.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از تکرار حوادثی از این قبیل ضروری است تمهیدات دقیق‌تر و کارامدتری برای نظارت بیش‌تر بر رعایت موارد و اصول ایمنی پروژه‌ها اندیشیده شود.

جعفری اظهارکرد: پروژه فاضلاب اهواز پروژه‌ بسیار مهم و بااهمیتی محسوب می‌شود و تکمیل آن برای دولت و به تبع آن وزارت نیرو بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید

بازداشت مدیرعامل آبفای خوزستان به دلیل مرگ کودک اهوازی در چاه فاضلاب

سقوط در چاه فاضلاب سبب مرگ کودک اهوازی شد

دستور جلب مقصران حادثه مرگ کودک اهوازی صادر شد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: اتمام پروژه فاضلاب اهواز یکی از مهم‌ترین مطالبات دیرینه مردم خوزستان به شمار می‌رود که وزارت نیرو نیز تلاش دارد با سرعت و دقت هرچه بیش‌تر در اجرای آن، مطالبه بحق مردم خوزستان را محقق سازد.

جعفری با اشاره به روند اجرایی این پروژه گفت: پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز پس از سال‌ها از 31 درصد به 54 درصد در مدت زمان یک سال رسیده است و این پروژه باید با سرعت و دقت و رعایت دقیق ملاحظات و اصول ایمنی تکمیل شود تا مشکل فاضلاب اهواز بعد از سال‌ها برطرف شود.

وی پروژه فاضلاب اهواز را از اولویت‌های اصلی وزارت نیرو دانست که برای دولت سیزدهم از اهمیت خاصی برخوردار است.

بامداد روز گذشته دومین کودک در یک‌ماه اخیر در اهوا در شبکه فاضلاب سقوط کرد و باعث مرگ وی شد.

برچسب‌ها