کد خبر 167454
۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

عضو کمیسیون اقتصاد در گفتگو با «حیات» گفت:

ضرورت همراهی دولت و مجلس، با هدف کنترل تورم

ضرورت همراهی دولت و مجلس، با هدف کنترل تورم

«ایزدپناه»، گفت: نیاز است که مجلس و دولت در کنار هم با استفاده از کارشناسان، گام عملی و علمی، در راستای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و کنترل تورم بردارند.

«ایزدپناه»، عضو کمیسیون اقتصاد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات، با تاکید بر بحرانی بودن وضعیت اقتصاد کشور، گفت: از آنجایی که دولت مجری قوانین در کشور است نیاز است که با بررسی علمی، علمی، کارشناسانه و پرداختن به ریشه مشکلات اقتصادی در کشور، تا حد امکان زمینه‌ساز کاهش تورم در کشور باشد.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه به خاطر نبود نظارت لازم، شاهد گرانی و افزایش شتاب‌زده قیمت کالاهای اساسی و فشار غیر‌قابل انکار بر دوش مردم هستیم، عنوان کرد: مجلس فقط قانون‌گذار است و در تمامی موارد اگر قوانینی نیاز به اصلاح یا وضع قانون جدید در آن حوزه باشد به آن پرداخته و مطالبه‌گر حسن اجرای قوانین است. اما در نهایت اجرای این قوانین و عملی کردن آن به شکل کارشناسانه بر عهده دولت است.

عضو کمیسیون اقتصاد اظهار داشت: نیاز است که مجلس و دولت در کنار هم با استفاده از کارشناسان، گام عملی در راستای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بردارند، چرا که تلاش تمام نمایندگان مجلس بر این است که گره‌ای هرچند کوچک از گره مشکلات مردم برداشته شود.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال و تاکید مقام معظم رهبری در خصوص کاهش تورم، یقینا دولت سیزدهم تمام تلاش و توان خود را در این خصوص به کار خواهد بست.

برچسب‌ها