کد خبر 167395
۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

جلال ملکی در گفتگو با «حیات» خبر داد؛

استقرار آتش نشانان تهرانی در مراسم نماز عید فطر

استقرار آتش نشانان تهرانی در مراسم نماز عید فطر

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از استقرار آتش نشانان در مراسم نماز عید فطر خبر داد و گفت: در این روز 150 نفر از آتش نشانان حرفه ای و عملیاتی در دو رینگ داخلی و بیرونی در نقاط مشخص شده مستقر خواهند شد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی حیات از آماده باش نیروهای آتش نشانی پایتخت در زمان اقامه نماز عید سعید فطر در مصلی امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: با توجه به حضور پرشمار شهروندان تهرانی به منظور برپایی این فریضه الهی در مصلی، آتش نشانان تمام تلاش خود را به منظور حفظ ایمنی شهروندان به کار خواهند بست.

ملکی در ادامه افزود: علاوه بر اینکه تمام ایستگاه های آتش نشانی تهران در حالت آماده باش به سر می برند ایستگاه های محدوده مصلی امام خمینی(ره) در آمادگی ویژه قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در 42 نقطه مستقر خواهند شد گفت: نیروهای آتش نشانی از ساعت سه بامداد روز عید با استفاده از 30 دستگاه خودرو سنگین، 12 دستگاه خودروی سبک و چندین دستگاه موتورسیکلت در محل های مشخص شده استقرار می یابند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: در این روز 150 نفر از آتش نشانان حرفه ای و عملیاتی در دو رینگ داخلی و بیرونی در نقاط مشخص شده مستقر خواهند شد. همچنین در این روز تعدادی از مدیران ارشد عملیاتی با خودروهای تحت اختیار خود مشغول گشت زنی و بازرسی در نقاط از پیش تعیین شده می شوند.

ملکی با اشاره به استفاده آتش نشانان زن برای اولین بار در عملیات های استقرار مطرح کرد: در کنار استقرار نیروهای آتش نشانی در خودروها، تعدادی از نیروهای آتش نشانی به صورت اکیپ های پیاده در داخل شبستان ها حضور خواهند داشت.

وی با تقاضا از شهروندان تهرانی خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت بروز حادثه با حفظ آرامش و خونسردی خود از محل حادثه فاصله گرفته و مراتب را سریعا به نیروهای استقرار و یا سامانه 125 آتش نشانی اطلاع رسانی کنند.
 

برچسب‌ها