کد خبر 167370
۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

اختصاصی «حیات»:

رد پای معاونان مدیرعامل مستعفی/ چرا ساپینتو حاضر به تمدید با استقلال نیست؟

رد پای معاونان مدیرعامل مستعفی/ چرا ساپینتو حاضر به تمدید با استقلال نیست؟

با وجود اینکه باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد با ساپینتو اعلام آمادگی کرده ولی این سرمربی پرتغالی هنوز تن به چنین کاری نداده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال استقلال در لیگ بیست و دوم با هدایت ریکاردو ساپینتوی پرتغالی موفق شده نتایج قابل قبولی کسب کند و در فاصله 4 هفته مانده به پایان فصل صدرنشین لیگ برتر است و در 10 هفته اخیر هم 9 برد و یک تساوی کسب کرده تا عملکرد فوق العاده‌ای در این تیم به ثبت برساند و هواداران این تیم هم از نتایج کسب شده رضایت داشته باشند.

از همین رو باشگاه استقلال با توجه به اتمام قرارداد ساپینتو در پایان فصل قصد تمدید قرارداد این سرمربی پرتغالی را دارد ولی تا کنون چند بار درخواست نشست از سوی باشگاه استقلال برای مذاکره در این خصوص از سوی وی رد شده است و آن را به آینده موکول کرده است.

اگرچه مشکلات و موانعی مثل تنگناهای مالی و معوقات و مسائلی از این دست طبیعتاً در ذهن ساپینتو به عنوان یک گره برای تمدید با آبی‌های پایتخت وجود دارد اما طبق اخباری که به دست ما رسیده دلیل اصلی عدم پذیرش مذاکره برای تمدید قرارداد از سوی سرمربی پرتغالی موضوع دیگری است.

ماجرا به اختلافات میان فتح الله زاده و ساپینتو برمی‌گردد که در اواخر حضور مدیرعامل باشگاه استقلال در این سمت علنی شد و طرفین در رسانه‌ و فضای عمومی به صحبت‌ علیه یکدیگر پرداختند و به همین دلیل ساپینتو حاضر به مذاکره در زمان فتح الله زاده نبود. از طرفی پیش بینی می‌شد با رفتن فتح الله زاده دیگر ساپینتو مشکلی برای مذاکره نداشته باشد ولی اخیراً به درخواست هیات مدیره و حجت کریمی برای این موضوع هم پاسخ منفی داده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد دلیل اصلی این موضوع حضور تنی چند از مشاوران و معاونان منصوب شده از سوی فتح الله زاده در باشگاه استقلال است که با وجود جدایی وی همچنان در باشگاه حضور و رفت و آمد دارند. ساپینتو معتقد است مشاوره‌های این افراد به فتح الله زاده منجر به خیلی از اتفاقات چند ماه اخیر شده و به باشگاه اعلام کرده تا زمانی که این افراد در باشگاه حضور دارند او حاضر به تمدید قراردادش نیست.

هفته گذشته بود که در خبری از سوی باشگاه استقلال اعلام شد با حکمی از سوی حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، کلیه معاونان و مشاوران فتح الله زاده از سمت خود در این باشگاه برکنار شدند ولی ظاهراً هنوز چند نفر از این افراد که ساپینتو هم میانه خوبی با آنها ندارد همچنان در این باشگاه مشغول به فعالیت هستند.

به نظر می‌رسد کلید حل این مشکل انتصاب مدیرعامل جدید آبی‌ها باشد که ظاهرا تا اواسط اردیبهشت این اتفاق رخ خواهد داد و مذاکره برای تمدید قرارداد با ساپینتو با مدیرعامل بعدی انجام می‌شود.

برچسب‌ها