کد خبر 167197
۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

معدنی پور در صحن شورای اسلامی شهر تهران؛

شناسایی یک شهید آشوری ارتش/ ارتش نماد قدرت، ولایتمداری و میهن دوستی است

شناسایی یک شهید آشوری ارتش/ ارتش نماد قدرت، ولایتمداری و میهن دوستی است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از شناسایی و تفحص پیکر یک شهید آشوری ارتش پس از سی سال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جریان برگزاری صد و چهل و یکمین جلسه این شورا ضمن تبریک روز ارتش گفت: این روز عزیز را به تمام ارتشیان و دلیر مردان این نیرو که نماد قدرت، ولایتمداری و میهن دوستی هستند را تبریک عرض می کنم.

وی ادامه داد: در این ایام مبارک مطلع شدیم که پیکر یک شهید اشوری پس از 30 سال تفحص و به خاک میهن باز گشته است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: سرباز «جانی بِد اوشانو» سرباز تیپ 55 هوابرد ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است. این شهید بزرگوار در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت نایل می شود و پیکر مطهرش بعد از سی و چند سال تفحص می‌شود. 

معدنی پور بیان داشت: متاسفانه زمانی پیکر این شهید بزرگوار به کشور برمی‌گردد که پدر، مادر و برادر این شهیدگرانقدر از دنیا رفته‌اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برنامه های ارتش به منظور پاسداشت مقام این شهید بزرگوار اظهار کرد: انجام برنامه ویژه آشوریان در کلیسا، یک برنامه وزین نظامی در یکی از پادگان‌های ارتش و تشییع مردمی از محل نماز جمعه به سمت کلیسای حضرت یوسف در خیابان شهید موسوی و شرکت در مراسم تدفین ایشان در آرامستان آشوریان در منطقه اسلامشهر از برنامه‌هایی است که ارتش برای وداع با این شهید والامقام در نظر گرفته است.

وی تاکید کرد: لازم به ذکر است که ارتش در ادیان توحیدی 221 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

برچسب‌ها