کد خبر 167126
۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

افتتاح بیش از 1000 کلاس درس جدید در کرمان تا ابتدای سال تحصیلی آینده

افتتاح بیش از 1000 کلاس درس جدید در کرمان تا ابتدای سال تحصیلی آینده

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از افتتاح 75 مدرسه در قالب بیش از 1000 کلاس درس جدید تا ابتدای سال تحصیلی آینده در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، رضا رضایی 28 فروردین ماه در دیدار با سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به فعالیت بیش از 6000 مدرسه در استان اظهار کرد: مشارکت مردم و نهادهای دولتی و غیردولتی لازمه ارتقاء کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس استان است.

وی با اشاره به وجود بیش از 166 پروژه آموزشی نیمه تمام در استان از جذب بودجه 600 میلیارد تومانی جهت تکمیل این پروژه‌ها از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوتکمیل کرمان خبر داد.

رضایی با بیان اینکه 1400 هزار میلیارد تومان اعتبار برای برنامه ها و فعالیت‌های عمرانی آموزش و پرورش از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری اختصاص یافته، گفت: تا ابتدای سال تحصیلی آینده 75 مدرسه در قالب بیش از 1000 کلاس درس در استان به بهره‌برداری می رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اختصاص بودجه پنج میلیارد تومانی از محل اعتبارات استانی جهت تکمیل تالار اجتماعات  1000 نفری آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان گفت: این سالن در هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.

رضایی با اشاره به اینکه در سال 1401 تجهیزات کارگاهی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان خریداری شده، در پایان از خرید تجهیزات کارگاهی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی از شرکت های دانش بنیان کرمان خبر داد.

برچسب‌ها