کد خبر 167044
۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

دکتر محمد مومنی در گفتگو با «حیات»:

مشکلی در پنالتی زدن حسینی نمی‌بینیم/ امیدوارم به زودی خبر خوشی به هواداران بدهیم

مشکلی در پنالتی زدن حسینی نمی‌بینیم/ امیدوارم به زودی خبر خوشی به هواداران بدهیم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در رابطه با وضعیت این تیم و حواشی روزهای اخیر صحبت کرد.

دکتر محمد مومنی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص دیدار استقلال مقابل هوادار اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و نتیجه خیلی خوبی هم کسب شد که حاصل تلاش بچه ها و فرماندهی خوب ساپینتو بود و جا دارد از تمام تلاش و زحمات کادرفنی و بچه ها تشکر کنیم. یک بازی سراسر هحومی که حاصل درک متقابل بازیکنان از هم و کار تیمی فوق العاده بود را شاهد بودیم و نتیجه هم نشان می‌داد کیفیت بازی از چه قرار است.

وی در مورد تاثیر این بازی روی نتیجه دربی هم گفت: به هر حال از لحاظ شرایط روحی تاثیر مثبتی دارد و می‌تواند اثرش را روی کیفیت بازی بازیکنان در دربی هم بگذارد. این بازی خیلی مهمی است که علاوه بر اهمیت و حساسیت ماهوی آن، از لحاظ جدول و سرنوشت قهرمانی هم بازی خیلی مهمی است و امیدوارم با توجه به شرایط فنی و روحی بالایی که از تیم دیدم بتوانیم با دست پر از زمین خارج شویم.

عضو هیات مدیره استقلال در رابطه با پنالتی حسین حسینی و اعتراض‌هایی که به این موضوع صورت گرفته هم توضیح داد: من دلیل این اعتراض ها را متوجه نمی‌شوم. فوتبال یک ورزش بی رحم است و سرمربی در آن وظیفه دارد هر اقدامی که برای تیمش و بالا بردن روحیه بازیکنانش مفید است را انجام دهد. یک تفاضل گل یا یک گل زده در طول یک فصل ممکن است سرنوشت قهرمانی یک تیم را تغییر دهد. در فوتبال شما باید به فکر منافع تیمت باشی و از مربی خوبی مثل ساکت الهامی انتظار داشتیم این موضوع را درک کند و دلیلی برای ناراحتی وجود ندارد.

مومنی در رابطه با وضعیت پرداخت بدهی استراماچونی هم توضیح داد: کل مجموعه مدیریتی از خود آقای کریمی گرفته تا سایر اعضا تمام وقت در حال تلاش برای حل این مشکل هستیم و هیچ فرصتی را برای این موضوع از دست نمی‌دهیم. جلسات مختلفی با ارگان‌ها و نهادهای مختلف صورت گرفته است و به امید خدا بتوانیم طی روزهای آینده خبر خوشی در این خصوص به هواداران بدهیم.

 

برچسب‌ها