کد خبر 167042
۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

حجت‌الاسلام نوری:

نماز عید فطر با شعار «عید بندگی و همبستگی» و به امامت رهبر انقلاب برگزار می‌شود

 نماز عید فطر با شعار «عید بندگی و همبستگی» و به امامت رهبر انقلاب برگزار می‌شود

رئیس ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر با اشاره به جزئیات برگزاری نماز این روز در تهران گفت: نماز عید فطر با شعار «عید بندگی و همبستگی» و به امامت رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ حجت‌الاسلام علی نوری رییس ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر صبح امروز در نشست خبری ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر‌ گفت: بعد از سه سال وقفه انشالله نماز عید فطر امسال به امامت رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام نوری با اشاره به جنبه‌های فردی و اجتماعی نماز عید فطر گفت: نماز عید فطر امسال با شعار « عید بندگی و همبستگی» برگزار می‌شود.

وی افزود: از قبل از ماه رمضان جلسات متعددی به صورت فشرده دنبال شده تا یک نماز با شکوه را در تهران برگزار کنیم.

وی با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلای تهران به امامت رهبر معظم انقلاب گفت: درب‌های مصلای تهران از همان ابتدای صبح روز عید فطر باز خواهد شد و برنامه‌های ما از ساعت 7 صبح روز عید آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ساعت 8 صبح روز عید، نماز عید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام نوری یادآور شد: مسیرهای رسیدن به محل برگزاری نماز جمعه و تمهیدات ترافیکی هم از سوی راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد. 

وی افزود: سعی شده با همکاری شهرداری بنرهایی در سطح شهر برای اطلاع رسانی نصب شود و از ساعت 5 صبح اتوبوس و مترو برای حضور در نماز عید فطر به صورت رایگان فعال خواهد شد.

ادامه دارد...

برچسب‌ها