کد خبر 167026
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

قاضی زاده هاشمی مطرح کرد؛

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با مشارکت هنرمندان

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با مشارکت هنرمندان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با مشارکت هنرمندان گفت: امیدواریم با میدان داری هنرمندان بتوانیم کارهای فاخر و فعالیت های بزرگی را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه دیدار با هنرمندان که عصر امروز 27 فروردین ماه برگزار شد، اظهار کرد: هنرمندان در گروه های مختلف هنری ارتباط خوبی با بنیاد شهید در یک سال و نیم گذشته داشته‌اند و در عرصه ایثار و شهادت فعالیت‌های خوبی به ثمر رسید.  

وی افزود: در یک سال و نیم گذشته علی رغم مشکلات مالی که داشتیم، تلاش شد موضوعات فرهنگی بنیاد بازسازی شود و توجه بیشتر به این حوزه داشته باشیم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه بعد از گذشت چند سال، برای باری دیگری توانستیم گام های خوبی در سال گذشته برداریم، گفت: امیدواریم با میدان داری هنرمندان بتوانیم کارهای فاخر و فعالیت های بزرگی را داشته باشیم.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: امیدواریم با یک اقدام جمعی بتوانیم گام های بلندتری برداریم و موضوع ایثار و شهادت را با کارهای مشترک ترویج دهیم.

وی تاکید کرد: از هنرمندان کمک میخواهیم تا فعالیت های آتی را بهتر انجام دهیم و همکاران ما در معاونت فرهنگی برنامه های مشترکی را این قشر برگزار خواهند کرد.

برچسب‌ها