کد خبر 166966
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

یک شهید، یک درس؛

همه باید بر ضد مستکبرین قیام کنیم

همه باید بر ضد مستکبرین قیام کنیم

در قسمتی از وصیتنامه شهید اربابی آمده است: « همـه مستضعفین باید بر ضد مستکبرین و بر ضد جهانخـواران و بـشوریم و قیـام کنـیم.».

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ شهید غلامحسن اربابی رشید در سال 1341 در شهرستان زابل دیده به جهان گشود. پدرش عیسی نام داشت و نام مادرش کبری بود. وی تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم ادامه داد و سپس به عضویت سپاه در آمد. شهید غلامحسن اربابی رشید در چهارم فروردین ماه 1341 در دشت عباس و بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در قسمتی از وصیتنامه شهید اربابی آمده است: «آیا در دنیا بهتر از اسلام عزیز مکتبی وجود دارد. خیر، خیر از اسـلام کـه یاور مستضعفین هست و دشمن مستکبرین بهتر مکتبی نیست. پس ما بایـد همـه، مـا همـه مستضعفین باید بر ضد مستکبرین و بر ضد جهانخـواران و بـشوریم و قیـام کنـیم.

اسـلام عزیز را که عوضی به مردم دنیا معرفی شده، باید معرفی کنیم و زمانی که مـردم ایـن چنـین خدایی و اسلامی (اسلام حقیقی) را شناختند و ما خودمان را از وابستگی شـرق و غـرب رها کردیم، همۀ مردم مستضعف بر ضد ستمگران قیام خواهند کرد و من هدفم پیـشرفت اسلام و شکست صدام [است] آن که با نابودی آن، اسلام در عراق و تمام دنیا ترقی خواهد کرد و آمریکا شکست خورده می باشد.»

برچسب‌ها