کد خبر 166887
۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

ثبت 10 فقره سرقت محتویات خودرو

ثبت 10 فقره سرقت محتویات خودرو

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودروها در محدوده "باقرشهر" خبر داد و گفت: متهم به 10 فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ  "حسینعلی ابن علی" گفت: در پي مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده "باقرشهر" ، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ويژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 175 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهایی که در مناطق خلوت و بدون نور کافی پارک شده و از امنیت پایینی برخوردار بودند، در فرصت مناسبی درب خودروها را تخریب و لوازم و محتویات داخل خودرو را به سرقت می برد.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری "باقرشهر" با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و پایش تصویری، در نهایت در بیست و چهارم فرودین ماه سال جاری هویت و مخفیگاه متهم را که دارای سابقه بود، شناسایی شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری ادامه داد: بررسی های ماموران نشان از این داشت سارق سابقه دار که سال گذشته از زندان آزاد شده بود پس از رهایی از زندان اقدام به سرقت لوازم و محتویات خودرو نموده است.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته به مخفیگاه متهم در محدوده "باقرشهر" این شهرستان مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری تصريح کرد: متهم 33 ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به 10 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده "باقرشهر" این فرماندهی اعتراف كرد.

برچسب‌ها