کد خبر 166858
۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

رسانه‌های پرتغالی: طارمی برنامه‌ای برای حضور در الهلال ندارد

رسانه‌های پرتغالی: طارمی برنامه‌ای برای حضور در الهلال ندارد

مهاجم ایرانی تیم پورتو برنامه‌ای برای پیوستن به الهلال ندارد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ سایت پرتغالی «torcedores.com» به بررسی پیشنهاد الهلال به طارمی 30 ساله و رایزنی رسانه‌های مختلف در این زمینه پرداخته است. بر اساس این گزارش و طبق ادعای پایگاه خبری «توتو مرکاتو» ایتالیا؛ باشگاه الهلال در پنجره نقل‌وانتقالات پیش‌رو برای جذب مهاجم ایرانی پورتو تلاش خواهد کرد و قصد دارد پیشنهادی سه ساله به این بازیکن ارائه دهد.

روزنامه پرتغالی «اُ ژوگو» اما گزارش داد طارمی علاقه‌ای برای رفتن به لیگ حرفه‌ای عربستان ندارد و ترجیح می‌دهد فوتبالش را اروپا ادامه دهد و در صورت امکان، رؤیای انتقال به لیگ‌ کشورهایی همچون انگلیس، اسپانیا یا ایتالیا دارد.

طبق ادعای «torcedores.com» از آنجایی که طارمی تا پایان ماه ژوئن 2024 با پورتو قرارداد دارد، سرنوشت این بازیکن ممکن است در نهایت منجر به جدایی او از این باشگاه پرتغالی شود. پورتو برای اینکه طارمی را در پایان قرارداد فعلی‌اش به عنوان بازیکن آزاد از دست ندهد، ممکن است او را در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو بفروشد.

در ادامه این گزارش آمده است؛ به گفته رسانه‌های اروپایی، دلیل اصلی عدم علاقه طارمی به بازی در لیگ عربستان این است که او همچنان به پروژه ورزشی بیشتر از جنبه مالی اهمیت می‌دهد.

برچسب‌ها