کد خبر 166852
۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

ابراهیم اسدی در گفتگو با «حیات»:

یحیی بازی با مس را فدای دربی نکرد/ تا VAR نیاید همیشه اعتراض به داوری وجود دارد

یحیی بازی با مس را فدای دربی نکرد/ تا VAR نیاید همیشه اعتراض به داوری وجود دارد

پیشکسوت پرسپولیس از عملکرد این تیم در دیدار روز گذشته مقابل مس کرمان تمجید کرد.

ابراهیم اسدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص دیدار روز گذشته پرسپولیس مقابل مس کرمان اظهار داشت: بازی خیلی خوب و جذابی بود و پرسپولیس عملکرد قابل قبولی داشت. مس کرمان هم خوب بازی کرد و فرزاد حسین خانی تیمش چرک و ضد فوتبال بازی نکرد و آنها هم مردانه جنگیدند و تلاش کردند ولی خب حریف پرسپولیس و تجربه بازیکنان این تیم نشدند. پرسپولیس علاوه بر 3 گلی که زد و دقایقی که عقب کشید چندین موقعیت دیگر هم داشت و چند توپ به تیر دروازه خورد و می‌توانست یک برد به مراتب پرگل تر از این کسب کند.

وی در ادامه گفت: الان که به گذشته نگاه می‌کنم می‌گویم ای کاش آن زمان که پرسپولیس با اختلاف امتیاز در صدر جدول بود و 8 امتیاز از استقلال جلوتر بود با همین کیفیت بازی می‌کرد و می‌توانست برتری خودش را حفظ کند و الان چشمش برای موقعیت جدول به بازی‌های استقلال و سپاهان است. به هر حال شاید در آن دوره شرایط روحی تیم به شکلی بود که روی نتایج اثر منفی گذاشت ولی با ادامه این روند پرسپولیس شانس خوبی برای قهرمانی دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اعتراض مسی ها به داور مسابقه توضیح داد: من نمی‌توانم در مورد صحنه‌های داوری نظر بدهم ولی داور مسابقه در صحنه‌ها نزدیک به موقعیت بود و دید خوبی داشت. ما از دوربین نمی‌توانیم قضاوت کنیم و البته باید به داور هم حق داد که اشتباه کند. به هر حال تا زمانی که VAR وارد فوتبال ما نشود این مسائل وجود دارد و همیشه یک تیم به داوری معترض است و تنها چاره اش ورود این تکنولوژی به فوتبال ایران است.

اسدی در پایان با اشاره به اینکه پرسپولیس این بازی را فدای دربی نکرد، گفت: بله آقای گل محمدی استراتژی خوبی برای این بازی داشت و جوری عمل کرد که هم از برد تیمش مطمئن باشد و هم برای دربی بازیکنانش را حفظ کند. به هر حال شرایط سخت و مهمی است و علاوه بر اهمیت ذاتی دربی، این بازی در سرنوشت قهرمانی هم تاثیر زیادی دارد و طبیعی است که از قبل برای این بازی برنامه ریزی شود. 8-9 بازیکن پرسپولیس در خط محرومیت بودند و احتمال مصدومیت هم وجود داشت. امیدوارم حالا با این نتایج پرسپولیس در دربی هم موفق شود و بخشی از مسیر قهرمانی را برود، هرچند فکر می‌کنم بازی‌های سپاهان روی کاغذ راحت تر است.

برچسب‌ها