کد خبر 166800
۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵

طائب: رژیم صهیونیستی از درون دچار تهدید و فروپاشی شده است

طائب: رژیم صهیونیستی از درون دچار تهدید و فروپاشی شده است

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکپارچگی رژیم صهیونیستی دچار تهدید و فروپاشی شده است، گفت: امروز کارشناسان رژیم صهیونیستی پیش‌بینی می‌کنند که عمر این رژیم به هشتاد سالگی نمی‌رسد.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ حجت الاسلام حسین طائب در حاشیه راهپیمایی روز قدس درباره اهمیت بزرگداشت این روز برای مقابله با رژیم غاصب قدس اظهار داشت: امروز شاهد آن هستیم که یک دوگانگی سیاسی و اجتماعی در رژیم صهیونیستی شکل گرفته است و حتی وضعیت اقتصادی و اجتماعی آن سبب شده تا این رژیم از درون با تهدید روبرو شو.

وی اظهار داشت: تهدیدات درونی در رژیم صهیونیستی در حالی است که در گذشته، شاهد یکپارچگی در داخل این رژیم برای مقابله با تهدیدات بیرونی بودیم.

طائب در ادامه تاکید کرد: درون رژیم صهیونیستی به تهدیدی برای حاکمان غاصب آن تبدیل شده است و بنابراین موج مهاجرت معکوس از این منطقه افزون یافته و نارضایتی‌های ساکنان اراضی اشغالی بیشتر شده است و هر جریانی که روی کار می‌آید بیش از یک سال دوام ‌آورد و با تهدید یکپارچگی پیرامونی مواجه است

مشاور فرمانده سپاه اظهار داشت: در روز قدس ملت‌های مستضعف و مسلمانان جهان یکپارچگی خود را به شکل نمادین نشان می‌دهند و در نتیجه این حمایت مردمی، نابودی رژیم صهیونیستی شتاب می‌گیرد و به فضل الهی شاهد خواهیم بود این سرزمین به مردم فلسطین باز خواهد گشت.

وی خاطر نشان کرد: امروز شتاب اضمحلال رژیم صهیونیستی از پیش‌بینی‌ها جلو افتاده است و حتی کارشناسان رژیم صهیونیستی پیش‌بینی می‌کنند که عمر این رژیم به هشتاد سالگی نمی‌رسد.

برچسب‌ها