کد خبر 166713
۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

محمد نصرتی در گفتگو با «حیات»:

سپاهان را به خوبی آنالیز کرده بودیم/ می‌خواهیم هر 15 امتیاز باقی مانده را کسب کنیم

سپاهان را به خوبی آنالیز کرده بودیم/ می‌خواهیم هر 15 امتیاز باقی مانده را کسب کنیم

مربی تیم فوتبال تراکتور در مورد وضعیت این تیم و دیدارهای باقی مانده لیگ برتر صحبت کرد.

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص شرایط این روزهای تراکتور اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و خدا را شکر تیم روی روند نتایج خوب افتاده است و از لحاظ فنی هم در وضعیت مناسبی قرار داریم. نتیجه خوبی در این هفته گرفتیم و فکر می‌کنم در 5 هفته باقی مانده فصل هم با انگیزه و آمادگی بالایی که از تیم می‌بینم می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم و با وجود بازی‌های سختی که داریم در این تیم می‌بینم که 15 امتیاز باقی مانده را به طور کامل کسب کنیم.

وی درباره برتری یک بر صفر در دیدار با سپاهان اصفهان گفت: بازی خیلی خوبی بود و کار سختی مقابل سپاهان داشتیم ولی اطمینان داشتم با توجه به امتیاز میزبانی و حمایت پرشورها توانایی کسب برتری مقابل صدرنشین لیگ را داریم. حضور و حمایت هواداران هم بی نظیر بود و از تک تک آنها ممنونم. بعد از کرونا فکر می‌کنم چنین جوی در ورزشگاه یادگار ندیده بودم و امیدوارم از این به بعد به همین شکل باشد چرا که تراکتور به هوادارانش شناخته می‌شود.

مربی تراکتور در ادامه افزود: از لحاظ فنی هم بخواهم بگویم ما واقعاً برای این بازی وقت گذاشتیم و زحمت کشیدیم. ما به خوبی سپاهان را آنالیز کرده بودیم. اینکه روی نفوذ از کناره‌ها برنامه دارند و با میانگین قدی بالایی که دارند می‌خواهند از این طریق به ما ضربه بزنند و به خوبی راه‌های نفوذشان را بسته بودیم. تمریناتی برای این بازی طراحی کرده بودیم و بازیکنان هم به خوبی از پس وظایف محوله بر آمدند و از تک تک آنها ممنونم.

نصرتی در مورد تقابل هفته آینده مقابل ملوان هم گفت: ملوان از تیم‌های خوب لیگ است و آنها در خانه خیلی سخت امتیاز می‌دهند. به شکستی که مقابل پرسپولیس داشتند توجه نکنید و نباید این تیم را دست کم بگیریم. ما می‌خواهیم حداکثر امتیازات را از بازی های باقی مانده کسب کنیم و قطعاً برای سه امتیاز به انزلی خواهیم رفت و امیدوارم دست پر به تبریز برگردیم.

برچسب‌ها