کد خبر 166676
۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱

محمودی:

عملکرد خمس خیلی بهتر از بردیف است/ تراکتور نیاز به مهاجم و دروازه‌بان دارد

عملکرد خمس خیلی بهتر از بردیف است/ تراکتور نیاز به مهاجم و دروازه‌بان دارد

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور گفت: اگر بخواهیم عملکرد پاکو خمس و قربان بردیف را مقایسه کنیم، به نظرم عملکرد خمس خیلی بهتر بوده است.

به گزارش گروه ورزشی حیات، کاظم محمودی پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور، در رابطه با عملکرد خوب پاکو خمس سرمربی این تیم، اظهار داشت: از زمانی که خمس هدایت تراکتور را در اختیار گرفته این تیم روند رو به رشد و خیلی خوبی داشته که این عملکرد در نحوه بازی کردن تیم تاثیرگذار بوده است. خوشبختانه ما شاهد بازی زیبایی از تراکتور هستیم و عملکرد خوب این مربی در نتیجه‌گیری تیم کاملا مشخص است.

خمس در عملکرد خوب اسدی تاثیر دارد

وی افزود: با توجه به اینکه بردیف در اواسط فصل از تیم جدا شد، خمس فرصت بسیار کمی داشت تا با شرایط تیم و لیگ ایران آشنا شود ولی این مربی در همین زمان کم بهترین عملکرد را از خود نشان داد و توانست نتایج قابل قبولی را کسب کند. در بعضی‌ از بازی‌ها شاید به دلیل نبود بازیکنان نتوانست نتایج لازم را کسب کند اما شاهد بودیم که بازیکنی مانند رضا اسدی در پست غیرتخصصی مهاجم عملکرد بسیار خوبی داشت و قطعا توانایی خمس در این عملکرد بدون تاثیر نبوده است. چرا که وقتی شما بتوانید یک بازیکن را از پست دفاع و هافبک تبدیل به یک مهاجم گلزن کنید کار آسانی نخواهد بود و خمس این توانایی را داشت.

محمودی در پاسخ به این سوال که اگر از ابتدا فصل خمس جایگزین بردیف می‌شد، اکنون تراکتور چه جایگاهی داشت؟ گفت: واقعا نمی‌توان زحمات بردیف را نادیده گرفت. او در ابتدا فصل نفرات خوبی جذب کرد و حالا بنا به دلایلی نتوانست تراکتور را همراهی کند. اما اگر بخواهیم عملکرد آن‌ها را مقایسه کنیم، به نظر من عملکرد خمس خیلی بهتر از بردیف بوده و اگر از ابتدا فصل حضور داشت شاید در الان جایگاه تراکتور بهتر بود و در کورس قهرمانی قرار می‌گرفت.

تراکتور پرطرفدارترین تیم آسیاست

سرپرست سابق تراکتور در رابطه با حضور 70 هزار نفری تماشاگران تراکتور در بازی با سپاهان اظهار داشت: به گفته چند سال پیش AFC تراکتور پرطرفدارترین تیم آسیا اعلام شده و این تیم همواره با حضور تماشاگران و هوادارن خود شناخته شده و همواره تماشاگران تبریزی زبان‌زد بودند. باید به خودمان افتخار کنیم که این هواداران را داریم. فکر می‌کنم هواداران با این حضور پرشوری که داشتند نشان دادند که تراکتور باید جایگاهش را ارتقا دهد. امیدوارم فصل آینده در کورس قهرمانی قرار بگیریم و لیاقت این هواداران کسب عنوان قهرمانی خواهد بود.

تراکتور نیاز به دروازه‌بان ذخیره مطمئن و مهاجم درجه یک دارد

محمودی در رابطه با اینکه تراکتور برای تقویت در چه پست‌هایی نیاز به بازیکن جدید دارد؟ گفت: تراکتور در بعضی از پست‌ها واقعا نیاز به تقویت دارد که این موضوع را قطعا سرمربی تیم بهتر از هرکسی می‌داند. او باید در این رابطه تصمیم‌گیری کند. بنظرم تراکتور به یک دروازه‌بان ذخیره مطمئن نیاز دارد. با توجه به عملکرد خوب محمد عباس‌زاده و رضا اسدی اما من فکر می‌کنم که یک مهاجم دیگر نیز نیاز داریم و در پست‌های دیگر نیز بازیکن احتیاج خواهیم داشت اما اولویت با این 2 پست باشد خیلی بهتر است.

باید یاد بگیریم که شکست را قبول کنیم و دنبال مقصر نباشیم

وی در رابطه با حواشی به وجود آمده در رابطه با استفاده از لیزر در بازی با سپاهان توسط هواداران تراکتور اظهار داشت: به نظرم در رابطه با این اتفاق بیش از حد بزرگ‌نمایی شده است در حالی که شاید در ورزشگاه‌های دیگر نیز شاهد این اتفاق باشیم ولی به اندازه تراکتور به آن پرداخته نمی‌شود. به نظرم این مسئله خیلی در نتیجه بازی تاثیرگذار نیست و بعد از بازی نباید زیاد به حواشی پرداخته شود چرا که تراکتور در این بازی عملکرد خوبی داشت و توانست با حمایت هوادارانش این بازی بزرگ با با برتری به پایان برساند. باید در فوتبال رواج داده شود که شکست را قبول کنیم و دنبال مقصر نباشیم. اگر توانستیم در بازی پیروز شویم به تیم خود و هوارانمان تبریک بگوییم و اگر نتوانستیم به برتری دست پیدا کنیم به تیم حریف تبریک بگوییم و یا حداقل اگر تبریک نمی‌گوییم آن‌ها را تخریب نکنیم.

تراکتور می‌تواند سهمیه آسیایی را کسب کند

پیشکسوت تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند در این فصل سهمیه آسیایی گسب کند؟ گفت: تراکتور می‌تواند در این فصل سهمیه آسیایی را بدست بیاورد. با توجه به حذف استقلال از آسیا هنوز مشخص نیست که تیم‌های دیگر می‌توانند مجوز حضور را کسب کنند یا خیر؟ اما با شناختی که من از تراکتور دارم فکر می‌کنم می‌تواند مجوز حضور را به راحتی بدست بیاورد و تنها باید تلاش کند تا در انتها فصل جز 3 تیم پایانی قرار بگیرد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها