کد خبر 166581
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

درخواست بانوان خراسانی برای راه‌اندازی کافی‌شاپ ویژه خانم‌ها

درخواست بانوان خراسانی برای راه‌اندازی کافی‌شاپ ویژه خانم‌ها

دبیر اجرایی اتاق اصناف خراسان جنوبی از راه‌اندازی 2 کافی شاپ مخصوص بانوان در مرکز استان خبر داد و گفت: بانوان درخواست راه‌اندازی کافی شاپ مخصوص خانم‌ها را داشته‌اند.

به گزارش گروه استان‌های حیات، محمد حسین خدادادی، دبیر اجرایی اتاق اصناف خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: تیم اصناف استان به همراه اداره اماکن، بازرسی های مستمری از واحدهای صنفی در زمینه حجاب و عفاف دارند.

وی با اشاره به اینکه بازرسی‌های میدانی هر روز از واحد‌های صنفی انجام می‌شود گفت: همچنین در پی تماس های مردمی از اسفند ماه تاکنون  20 واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که مورد خاصی مشاهده نشد. 

خدادادی افزود: هم اکنون گشت‌های اتاق اصناف را به صورت کمی و کیفی افزایش دادیم و تیم‌ها به دو تیم افزایش یافته اند. 

دبیر اجرایی اتاق اصناف خراسان جنوبی با اشاره به این که اتاق اصناف مرکز استان تلاش خود را برای ساماندهی بازار تولید پوشاک اسلامی مطابق با شئونات جامعه اسلامی به کار خواهد گرفت و آمادگی خود را با دیگر دست اندرکاران اعلام می کند افزود: مراکز البسه اسلامی را با ارائه تسهیلات تقویت می کنیم.

خدادادی از راه اندازی 2 کافی شاپ مخصوص بانوان در مرکز استان خبر داد و گفت: با توجه به خواسته‌ی بانوان برای راه اندازی کافی شاپ مخصوص این قشر، 1 کافی شاپ در شمال شهر و 1 کافی شاپ در خیابان معلم، اردیبهشت ماه راه اندازی می‌شود.

دبیر اجرایی اتاق اصناف خراسان جنوبی ادامه داد: هم استانی‌ها در صورت مشاهده هر گونه مشاهده کشف حجاب به اتاق اصناف قسمت بازرسی با شماره  3227172 تماس بگیرند. 

خدادادی با اشاره به اینکه همچنین روز گذشته اولین جلسه اجلاس ماهانه اتاق اصناف استان تشکیل شد و مقرر شد روسای اتحادیه‌ها به تمامی واحد‌های صنفی دستورالعمل رعایت قانون عفاف و حجاب را ابلاغ کنند و مورد تاکید قرار دهند.

همچنین دو جلسه‌ی امروز در فرهنگ ارشاد و اسلامی  و با تالار داران در اتاق اصناف با موضوع عفاف و حجاب برگزار شد. 

برچسب‌ها