کد خبر 166557
۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «حیات» بیان کرد؛

استفاده از افراد غیرمتخصص عامل رکود اقتصاد کشور

استفاده از افراد غیرمتخصص عامل رکود اقتصاد کشور

«مرحبا» عنوان کرد: اساسی‌ترین مشکل کشور در ابعاد مختلف شاید این باشد که افراد غیر‌مرتبط و غیر‌متخصص مسئولیت ها را بر عهده می گیرند که به همین علت شاهد مشکلات عدیده‌ای در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد کشور هستیم.

«غلامرضا مرحبا»، عضو  کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات، با تاکید بر اینکه ضروری است تا در بخش‌های مختلف اقتصاد کشور افراد متخصص همان بخش ورود داشته باشند، گفت: زمانیکه هر شخصی با توجه به تخصص خاص خود در همان حوزه فعالیت کند به این معنا خواهد بود که با علم و اشراف همان حوزه و بدون آزمون و خطا وارد عمل شده و با کمترین درصد خطا اقدام و عمل کرده در نتیجه شاهد رشد و شکوفایی در ابعاد مختلف از جمله اقتصاد در کشور خواهیم بود. 

وی در ادامه عنوان کرد: اساسی‌ترین مشکل کشور در ابعاد مختلف شاید این باشد که افراد غیر‌مرتبط و غیر‌متخصص در آن حوزه به کار گماشته شده‌اند و به تبع این موضوع شاهد مشکلات و گرفتاری‌های عدیده‌ای در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد کشور هستیم.

مرحبا با تاکید بر اینکه دولت با نگاه کارشناسانه و تخصصی خود می تواند بستر حضور متخصصان و عالمان، به خصوص نیروی جوان را در هر حوزه فراهم آورد، تصریح کرد: با عمل به فرمایش مقام معظم رهبری و استفاده از نیروهای متخصص جوان در اقتصاد کشور، شاهد کشوری با اقتصاد پویا، موفق و ثروتمند خواهیم بود.

برچسب‌ها