کد خبر 166533
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

محمد نوری در گفتگو با «حیات»:

سپاهان مشکلات استقلال را ندارد ولی به قهرمانی خوش‌بین هستم/ بازیکنان این 5 هفته را هم با مشکلات بسازند

سپاهان مشکلات استقلال را ندارد ولی به قهرمانی خوش‌بین هستم/ بازیکنان این 5 هفته را هم با مشکلات بسازند

پیشکسوت استقلال در مورد بازی های باقی مانده این تیم تا پایان فصل و شانس قهرمانی این تیم صحبت کرد.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر استقلال با درایت آقای ساپینتو و با وجود مشکلات فراوان شرایط خوبی دارد و مسیر خوبی در پیش گرفته است. استقلال از لحاظ فنی دچار شرایطی شده که می‌داند چه می خواهد و روش بردن را حتی در بازی های سخت بلد است و همین باعث شده نتایج خوبی کسب کند. با ادامه این روند در هفته های آینده می‌تواند شانس بالایی برای قهرمانی داشته باشد هرچند کار سختی در پیش دارد.

وی در رابطه با دیدار مقابل آلومینیوم گفت: بازی خستی بود و آلومینیوم تیم خوبی است که توانست حسابی استقلال را اذیت کند. اگر به نتایج این تیم دقت کنید می‌بینید تیم خوبی هستند و سخت گل می‌خورند و یقه تیم های مدعی را می‌گیرند. یکی از دیدارهای سخت استقلال تا پایان فصل این بازی بود که خیلی هم دشوار بود و خدا را شکر به هر شکل به خیر گذشت و با کسب سه امتیاز همراه بود و با شکست سپاهان مقابل تراکتور هم امتیاز با صدر شدیم و یک قدم دیگر با رسیدن به آن فاصله داریم.

پیشکسوت استقلال در مورد شانس سه تیم برای قهرمانی هم توضیح داد: بازی های سپاهان راحت تر است و این تیم شرایط بهتری هم دارد. آنها پر مهره ترین تیم لیگ برتر هستند و مشکلات استقلال مثل پرداخت حقوق بازیکنان و کادرفنی و بدهی های کمر شکن که روی تمرکز تیم تاثیر می‌گذارد را ندارند و با آرامش ادامه می‌دهند ولی من به عنوان یک استقلالی دوست دارم این مسیر موفقیت تیم ادامه پیدا کند و به قهرمانی تیم خوشبین هستم.

پیشکسوت استقلال در مورد مشکلات مدیریتی باشگاه توضیح داد: مشکلات وجود دارد ولی بخش زیادی از آن از گذشته به ارث رسیده است و همه اش را نباید گردن یک نفر انداخت. از بازیکنان ممنونم با وجود همه مشکلات با جان و دل بازی می‌کنند و این 5 هفته را هم تحمل کنند تا به امید خدا از عنوان قهرمانی تیم دفاع کنند. خیلی ها دوست ندارند استقلال آرامش داشته باشد و نتیجه بگیرد ولی همانطور که به خوبی تا کنون این موضوع در تیم مدیریت شده امیدوارم تا پایان فصل هم این اتفاق رخ دهد.

برچسب‌ها