کد خبر 166517
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های استان تهران اعلام شد

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های استان تهران اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس را در شهرستانهای این استان اعلام و جزئیات آن را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم روز جهانی قدس، جمعه این هفته (25 فروردین) با حضور مردم خداجو و روزه‌دار شهرستان‌های استان تهران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار می‌شود.

وی افزود: روز جهانی قدس امسال معیاری برای نمایش عزت و اقتدار مسلمانان جهان و برگزاری با شکوه آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و قطعا این حضور روند نابودی اسرائیل غاصب را سرعت می‌بخشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس تنها به فلسطین محدود نمی‌شود بلکه نمادی برای حمایت از تمامی مظلومان جهان و زمینه ساز اتحاد و انسجام هر چه بیشتر مسلمانان در برابر کفر و الحاد است از این رو مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس که نمادی از جهاد تبیین است، در یکصد کشور جهان برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتفاضه استان تهران با دعوت از احاد مردم برای حضور در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس اضافه کرد: قطعا حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی، اعتراض و خروش جهان اسلام علیه ستمگران را به نمایش گذاشته و اتحاد و همبستگی ملت‌های آزاده جهان در برابر بدخواهان اسلام را فریاد خواهد زد خواهد بود.

محمودی مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های استان تهران را به شرح زیر اعلام کرد:

ورامین - از میدان امام حسین(ع) به سوی مصلای صاحب الزمان(عج) سخنران: حجت الاسلام و المسلمین گواهی رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح کشور

بهارستان - نسیم شهر: از میدان شهید رجایی به سمت مصلای نماز جمعه ساعت 10 صبح

گلستان - از فلکه دوم تا مصلای نماز جمعه بخش گلستان ساعت 10 صبح، سخنران حجت الاسلام بهرامی نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا استان تهران

شهرستان قدس - از میدان قدس تا مصلای قدس ساعت 10:30صبح

شهرستان پردیس - از نورالشهدای پردیس تا محل برگزاری نماز جمعه ساعت 11 صبح

شهرستان قرچک - از میدان امام خمینی (ره) تا مصلای نماز جعه ساعت 10:30صبح، سخنران دکتر حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا و رئیس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی)

شهرستان ری - از سه راه ورامین مقابل آستان امامزاده عبدالله (ع) به سمت مصلی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) ساعت 10.30 صبح

شهرستان اسلامشهر - مسیر شماره یک: تجمع مقابل سپاه ناحیه سیدالشهدا (ع) به سمت مصلی - مسیر شماره 2 تجمع مقابل مسجد حضرت ولیعصر (عج) به سمت مصلی ساعت 10:30صبح سخنران: حجت الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مجلس شورای اسلامی

شهرستان پاکدشت - از میدان آزادگان به سوی مصلای نماز جمعه ساعت 10:30صبح

شهرستان رباط کریم - از مقابل مسجد النبی (ص) داودیه به سمت مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ساعت 10:30صبح

شهرستان شهریار - از میدان قائم (عج) به سوی خیابان ولیعصر _ میدان امام خمینی (ره)_ خیابان انقلاب اسلامی و سپس مصلای نمازجمعه شهریار ساعت 10صبح

شهرستان دماوند - از میدان امام خمینی (ره) به سمت مسجد جامع دماوند ساعت 10صبح

شهرستان پیشوا - از مسجدامام خمینی (ره) و میدان 9 دی به سوی حرم مطهر امامزاده جعفر بن موسی الکاظم(ع) ساعت 10:30صبح

لواسانات - از میدان امام خمینی (گلندوک) به سمت مصلای نماز جمعه

شهرستان فیروزکوه - از میدان معلّم به سمت مسجد امام حسین (ع) مصلی برگزاری نمازجمعه، ساعت 10:30

منبع: ایرنا

برچسب‌ها