کد خبر 166380
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

سرلشکر باقری:

سردار خالقی همواره به عزت و سربلندی ایران و ایرانی می‌اندیشید

سردار خالقی همواره به عزت و سربلندی ایران و ایرانی می‌اندیشید

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیام تسلیت به‌مناسبت عروج سردار «حسین خالقی» تأکید کرد: سردار خالقی همواره ساده و بی‌ادعا به عزت و سربلندی ایران و ایرانی می‌اندیشید و عمر خویش را در میدان‌های خدمت به انقلاب و میهن اسلامی سپری کرد.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی عروج سردار «حسین خالقی» از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس را تسلیت گفت.

پیام تسلیت فرمانده‌کل سپاه به‌مناسبت درگذشت سردار خالقی

در این پیام آمده است:

عروج آسمانی و شهادت‌گونه سردار رشید سپاه اسلام، جانباز سرافراز انقلاب و دفاع مقدس سرتیپ‌دوم پاسدار حاج «حسین خالقی» مشاور فرمانده‌کل سپاه و از پیشکسوتان دفاع مقدس هشت‌ساله ملت عظیم‌الشأن ایران برابر استکبار جهانی، موجب تألم و آزردگی خاطر شد.

آن سردار نستوه و مشتاق پیشتازی در عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و نیاز‌های کشور، همواره ساده و بی‌ادعا به عزت و سربلندی ایران و ایرانی می‌اندیشید و عمر خویش را در میدان‌های خدمت به انقلاب و میهن اسلامی سپری کرد و درس‌ها و عبرت‌های پرشماری در چگونگی پایبندی به فرهنگ و ارزش‌های متعالی دینی، انقلابی و ملی برای عاشقان پیشرفت و اقتدار این سرزمین به‌ودیعه نهاد.

فقدان آن سردار عالی‌قدر و جانباز سرافراز را به آحاد همرزمان و همسنگران شجاع او در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیشکسوتان دفاع مقدس و به‌ویژه خانواده معظم او تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مجاهد به عرش پیوسته، علو درجات، رحمت واسعه الهی، بهره‌مندی از برکات ماه نزول قدر و لیالی قدر و همنشینی با علی‌بن ابی‌طالب علیه السلام و برای بازماندگان و سوگواران معزز صبر، شکیبایی، سکینه قلبی و ثبات قدم مسئلت می‌جویم.

برچسب‌ها