کد خبر 166305
۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

99 درصد از تعهد ایجاد اشتغال خلخال محقق شد

99 درصد از تعهد ایجاد اشتغال خلخال محقق شد

فرماندار خلخال گفت: 99 درصد از تعهد ایجاد اشتغال جدید تعیین شده از سوی کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اردبیل برای این شهرستان در سال 1401 تحقق یافته است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سید جواد یحیی‌زاده روز یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خلخال اظهار کرد: سال گذشته تعهد این شهرستان برای ایجاد فرصت‌های شغلی جدید دو هزار و 27 فرصت شغلی جدید بود که تا پایان سال گذشته با ایجاد دو هزار و 15 فرصت شغلی، 99 درصد از تعهد ایجاد اشتغال این شهرستان برای سال 1401 تحقق یافت.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خلخال گفت: با توجه به اینکه مهلت ثبت نام در سامانه رصد، ایجاد اشتغال پایدار سال 1401 تا پایان فروردین ماه سال جاری تمدید شده است انتظار می رود مسئولین دستگاههای اجرایی عضو این شورا در مهلت باقیمانده نسبت به ثبت‌نام اشتغال‌های جدید ایجاد شده در سامانه رصد اقدام کنند.

فرماندار خلخال گفت: تعهد ایجاد اشتغال استان اردبیل برای سال جاری 20 هزار و 56 نفر اعلام شده که به محض تعیین برش شهرستانی و اعلام میزان تعهد ایجاد اشتغال شهرستانها از سوی مرکز استان، تعهد ایجاد اشتغال خلخال به دستگاه‌های اجرایی عضو این شورا اعلام خواهد شد.

یحیی زاده با تقدیر از تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی و بانک های عامل که در جذب تسهیلات اعتباری و اشتغالزایی تبصره 16 سال قبل تلاش کردند، اظهار کرد: تا پایان سال گذشته بیش از 850 نفر برای دریافت وام اشتغال به مبلغ 158 میلیارد ریال از محل بند ب تبصره 16 قانون بودجه کشور ثبت نام کردند که تعدادی از ثبت نام شدگان موفق به دریافت این تسهیلات شدند و تسهیلات برای بقیه متقاضیان هم امسال پرداخت خواهد شد.

برچسب‌ها