کد خبر 166296
۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

پدر شهیدان «نورالهی» به فرزندانش پیوست

پدر شهیدان «نورالهی» به فرزندانش پیوست

پدر شهیدان «رضا و محسن نورالهی» پس از سال‌ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام در شهرری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ از بنیاد شهید و امور ایثارگران، حاج مصطفی نورالهی که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، دو فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود، پس از سال‌ها مجاهدت بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

پیکر این پدر بزرگوار با بدرقه مردم قدرشناس و شهیددوست شهرری تشییع و در بهشت زهرا(س) تهران به خاک سپرده شد.

رضا نوراللهی، یکم فروردین ماه سال 1342 در شهرستان ری به دنیا آمد وی تا پایان دوره ابتدایی درس خواند و یکم آبان ماه سال 1365 با سمت تک تیرانداز در مهران توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شکم به شهادت رسید. پیکر او مدت‌ها در منطقه برجا ماند و 10 اسفند ماه سال 1371 پس از تفحص در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

محسن نوراللهی، هشتم شهریور ماه سال 1346 در شهرستان ری دیده به جهان گشود، دوم راهنمایی بود که به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت وی 22 فروردین سال 1362 با سمت تک‌تیرانداز در فکه توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید. پیکر محسن مدت‌ها در منطقه برجا ماند و 22 فروردین سال 1376 پس از تفحص در بهشت زهرای شهرستان تهران به خاک سپرده شد.

برچسب‌ها