کد خبر 166059
۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸

تارتار: بازیکنان هنوز فرصت دارند شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارند

تارتار: بازیکنان هنوز فرصت دارند شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: هنوز 6 مسابقه باقی مانده و بازیکنان و کادر فنی فرصت دارند تا شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری قبل از دیدار با گل گهر سیرجان اظهار داشت: بازی سختی داریم، گل‌گهر در کورس سهمیه است، سرمایه‌گذاری خوبی داشته و نتیجه آن را هم می‌بیند.

وی تصریح کرد: بازی سختی با استقلال داشتیم، بازی قابل قبولی را با توجه به بضاعت خود انجام دادیم، گل‌‌گهر با ریسک بالا حمله می‌کند و جزو خط حمله‌های برتر لیگ هستند، ضعف آن‌ها این است که فضایی به ما خواهند داد که می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

تارتار تصریح کرد: هر تیمی باهوش‌تر عمل کند، نتیجه می‌گیرد، آن‌ها در بازی‌های خارج از خانه عملکرد خوبی داشتند و ما هم در خانه خوب بوده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان این‌که سلیمانی در اختیار کادر پزشکی بوده است، گفت: گل‌گهر در هر پست از 2 - 3 بازیکن بهره می‌برد اما سعی می‌کنیم از نبود بازیکنان حریف که می‌تواند تاثیرگذار باشد، استفاده کنیم.

وی در مورد داوری خاطرنشان کرد: صحیح نیست فشاری بر روی تیم داوری بگذاریم، ذوب‌آهن بر طبق آمار بیشترین ضرر را از داوری متحمل شده است اما برای همه داوران و داور بازی فردا آرزوی موفقیت دارم.

تارتار در پاسخ به این سؤال که هدف شما در ابتدای فصل حضور در 5 - 6 تیم برتر جدول بود، گفت: ما از اول فصل گفتیم می‌خواهیم جایگاه بهتری نسبت به فصل قبل داشته باشیم، فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است، مصدومیت‌ها به ما ضربه زد اما هنوز 6 مسابقه باقی مانده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: عملکرد ما در این مسابقات در سرنوشت ما برای فصل آینده تاثیرگذار است، بازیکنان و کادر فنی فرصت دارند تا شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارند.

برچسب‌ها