کد خبر 166010
۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

در گفتگو با حیات مطرح شد؛

نکته ای مهم به خانواده موتورسواران!/ نقش مستقیم مادر و همسر در موتورسیکلت سواری اعضا خانواده

نکته ای مهم به خانواده موتورسواران!/ نقش مستقیم مادر و همسر در موتورسیکلت سواری اعضا خانواده

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: خانواده‌ها باید از فرزندان خود بخواهد که هنگام موتور سیکلت سواری کلاه کاسکت ایمن بر سر خود داشته باشند و از مسیرهای ایمن تردد کنند.

سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی حیات، با اشاره به نقش خانواده در موتور سیکلت سواری اعضا خانواده اظهار کرد: خانواده‌ها باید از فرزندان خود بخواهد که هنگام موتور سیکلت سواری کلاه کاسکت ایمن بر سر خود داشته باشند و از مسیرهای ایمن تردد کنند.

وی افزود: همچنین موتور سیکلت سواران نباید از مسیرهای ورود ممنوع تردد کنند و با اصرار وارد مسیرهای خط ویژه و تونل شوند و در تمامی این موارد تصمیم خوبی گرفته نمی‌شود و نباید منتظر اتافاقات خوب باشیم.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: همسر موتور سیکلت سواران باید از همسر خود بخواهند که حین موتور سواری به قوانین و مقررات رانندگی احترام بگذارند و با احتیاط رانندگی کنند تا شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم و به کانون خانواده آسیبی نرسد.

سرهنگ جوانبخت گفت: تصادفات موتور سیکلت پدیده‌های اجتماعی زیادی دارد که یکی از آن‌ها از هم پاشیدن خانواده‌هایی است که روزی آن مرد خانواده نان آور خانه بوده. باید یادمان باشد با مسشئولیت اجتماعی بیشتر و احتیاز بیشتری رانندگی کنیم.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: توصیه می‌شود با رعایت قوانین و مقررات رانندگی ایمن برانید و آرزوی سلامتی برای تمامی شهروندان داریم.

برچسب‌ها